כמה עולה מעקה זכוכית?

מעקה זכוכית למדרגות בבית פרטי

מעקה זכוכית למדרגות בבית פרטימעקה זכוכית נועד לתת מענה על צרכים פונקציונאליים ואסתטיים. הוא מיוצר מחומרי גלם איכותיים ועמידים, מתאים לחלל פנים או חוץ ומשתלם בטווח הקצר והארוך. אפשר לשלב את הזכוכית עם אלמנטים דקורטיביים אחרים בבית מבלי לפגוע בתחושת הביטחון.

המעקה הוא פתרון יעיל גם עבור משפחות עם ילדים או דירות בהם מתגוררים קשישים, מבוגרים ובעלי מוגבלויות. המחיר של המעקה אינו גבוה והוא מושפע ממספר קריטריונים יחסית גבוהים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים הקובעים כמה עולה מעקה זכוכית:

א. סוג שימוש – אנשי מקצוע מבחינים בין מעקה למרפסת, מעקה למדרגות, מעקה לבריכה, מעקה גג ומעקה בטיחות. השאלה כמה עולה מעקה זכוכית רלוונטית ברוב המקרים עבור מרפסת, מדרגות או גג, אך עדיין כדאי להכיר את הפרמטר הזה.

ב. חומר גלם – זכוכית יוקרתית, עבה או חסינה יכולה לייקר את עלות המעקה בעשרות אחוזים. בתוך הבית ניתן להשתמש בזכוכית עדינה יותר ובכל מקרה יש להקפיד על הוראות הבטיחות.

ג. התקנה – העלות של מעקה זכוכית אינה מגלמת את עלויות ההתקנה, ההובלה ולעיתים גם את הצורך בפירוק של מעקה ישן.

טווח מחירים

המחיר הסטנדרטי של מעקה זכוכית הוא עבור עובי של 10 מ"מ עם פרזול רגיל. מעקה זכוכית כזה יעלה ברוב המקרים 1,000-1,800 ש"ח כולל התקנה, בהשוואה למעקה ברזל שעולה 500-1,000 ש"ח כולל התקנה ולגובה של 1.1 מטר. מנגד, מעקה זכוכית בשילוב ברזל יעלה 800-,1000 ש"ח למטר אורך כולל התקנה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן