כמה עולה מערכות אינטרקום לחדר תינוקות?

מערכות אינטרקום

הורים רבים שזה עתה נולד להם תינוק, מבקשים להצטייד במערכת אינטרקום מיוחדת אשר תותקן בחדרו של התינוק. התפקיד של מערכות אינטרקום הוא בעצם להשגיח עליו ולספק אינדיקציה על המתרחש בחדר בזמן שההורים לא נמצאים. המערכת הבסיסית ביותר מאפשרת לנו לשמוע בכל עת את נשימותיו של התינוק, וכך במידה ויש לפתע הפרעה – כמו הפסקת נשימה, שיעולים חזקים או בכי – אנחנו יכולים להגיע במהירות ולוודא שהכל בסדר. כמובן שיש הבדלים במחירי הדגמים של המערכות השונות, ולכן חשוב להכיר את ההבדלים, ולהבין גם מהם סוגי הדגמים.

השפעות בין תכונות הדגמים

  • מצלמה – יש כיום מערכות מיוחדות של אינטרקום שכוללים גם מצלמה. מדובר על מערכות אינטרקום שבעזרתן אתם יכולים לא רק לשמוע את התינוק אלא גם לעקוב אחרי התנועות שלו באופן חי. יש לזכור שלא תמיד כשיש לתינוק בעיה – אנחנו נוכל לשמוע זאת. המצלמה מאפשרת לנו להשלים את התמונה. נוסף על כך, יש מצלמות מיוחדות באינפרא אדום לצילום בלילה שלא יאיר ויפריע לתינוק. כמובן שהתכונות הללו יכולות לייקר את המחיר.מערכות אינטרקום
  • טמפרטורה – אם רוצים, אפשר לבחור מערכות אינטרקום אשר יש להן תכונה חשובה נוספת והיא של מדידת חום בחדר. כך אתם יכולים לבדוק האם הטמפרטורה בחדר היא גבוהה מידי או נמוכה מידי עבור התינוק. זוהי תכונה שימושית מאד במדינה כמו ישראל שבה החורף יכול להיות קר מאד, והקיץ לוהט וחם, וזה מאפשר לכם להחליט האם יש צורך בפתרון מיזוג לתינוק.
  • דיבור – במידה ואתם מעדיפים, ניתן לקנות מערכות אינטרקום אשר כוללות לא רק שמיעה של התינוק – אלא גם אפשרות שלכם לדבר אליו. לא פעם אפשר כך להרגיע את התינוק מרחוק, לשיר לו שירי ערש, ועוד.
  • רגישות – באופן כללי, מערכות אינטרקום שהן רגישות יותר לתנודות של התינוק, נחשבות למערכות שהן איכותיות יותר. מערכות שיכולות לספק לכם צליל ותמונה חדים ואיכותיים יותר – הן המערכות המועדפות, שמחירן הוא בהתאם.

אז כמה זה יעלה בסוף?

כשם שכתוב במאמר ניתן למצוא מערכות אינטרקום אמינות בטווח מחירים רחב, עם מגוון רחב של תכונות וטכנולוגיות מתקדמות. כאמור, זה תלוי בכל התכונות ורמת האיכות של המכשיר. המכשירים הזולים והבסיסיים עולים פחות מ200 ש"ח, ואילו המכשירים האיכותיים ביותר, יכולים גם לעלות יותר מ850 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן