כמה עולה מערכת בקרת כניסה למקומות עבודה?

מערכת בקרת כניסה

מערכת בקרת כניסה היא חלק בלתי נפרד מתשתית האבטחה של עסקים מודרניים. כל חברה וארגון יכולים להשתמש במערכת מן הסוג הזה כדי ליהנות משורה ארוכה של יתרונות. ראשית, בעזרת המערכת ניתן לאסוף נתוני כניסה ויציאה של עובדים כדי לנסח תלושי שכר מדויקים ולמנוע עוגמת נפש.

שנית, המערכת משמשת לבקרת אורחים והיא מקלה על נציגי קבלה בארגונים גדולים. המערכת יודעת להפיק באופן אוטומטי דוחות על מיקום ותנועה של כל אדם למטרות אבטחה, או להציע ממשק אינטרנט להזמנת מבקרים, התראות על פריצה, חיבור למערכת נוכחות ואפשרות לתצוגה גרפית.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים שמסייעים לקבוע כמה עולה מערכת בקרת כניסה למקומות עבודה:

מערכת בקרת כניסה

א. מפרט טכני – מערכות בקרה מיוצרות על ידי חברות שונות בכל רחבי העולם. ההבדלים העיקריים בין המערכות מתייחסים למפרט הטכני. במערכת סטנדרטית ניתן להוסיף חיבור לקוראי קרבה, לתמוך בפורמטים ולחבר קורא טביעת אצבע וקורא כף יד. ככל שהמפרט הטכני של המערכת מתקדם יותר, כך המחיר שלה צפוי לעלות. בנוסף, יש הבדלים גדולים בין מערכת בקרה רגילה לבין מערכת ביומטרית.

ב. זיכרון פנימי – בקר כניסה סטנדרטי מספק הרשאות לעד 5,000 מורשים והוא מגיע עם זיכרון פנימי של עד 10,000 תנועות. יחד עם זאת, יש מערכות בקרת כניסה משוכללות שבהן הזיכרון הפנימי גדול יותר.

ג. מיקום התקנה – מערכת עמידה לגשם שניתן להתקין במקומות פתוחים תעלה יותר ממערכת שמתאימה להתקנה בתנאי פנים בלבד. אפשר לבדוק את סוג ההתקנה מראש על פי נתונים המפורסמים על ידי היצרן.

ד. משולב קודן – לא בכל המערכות משולב קודן. הקודן מסייע לבקרת הכניסה והוא מונע את התלות בכרטיס קרבה.

טווח מחירים

מערכת בקרת כניסה ביומטרית עם אפשרות לזיהוי טביעת אצבע, זיהוי כרטיס קרבה והקשת קוד תעלה 900-1,100 ש"ח. לצורך השוואה, מערכת אינטרקום עם מצלמות במעגל סגור תעלה בממוצע 1,800 ש"ח. מערכת ביומטרית עמידה בתנאי חוץ תעלה 1,700-2,000 ש"ח ומערכת רגילה לשערים וכניסות תעלה 800-1,300 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן