כמה עולה מצבה מיוחדת בהזמנה אישית?

מצבה

המחיר עבור מצבות סטנדרטיות שעשויות מאבן חברון, הוא ידוע למדי, ומדובר לרוב על המצבות שחלק ניכר מהאנשים בוחרים בהן. אולם, אתם מעוניינים לבחור במצבה מושקעת במיוחד עבור אדם יקר לכם שנפטר. כפי שהיה מיוחד ויוצא דופן בחייו – כך יהיה גם במותו. על כן, אתם מעוניינים להזמין מצבות מיוחדות, בהתאמה אישית ובעיצוב אישי. כמובן שהמצבות הללו הן יקרות יותר מן המצבות הסטנדרטיות – אך כמה הן יעלו? זה כמובן תלוי בכמה וכמה אלמנטים שתבחרו לשלב.

מצבה

מה ישפיע על המחיר של המצבה המושקעת?

  • האבן שבה תשתמשו – כאמור, יש להניח שאם מדובר על מצבות מיוחדות, אתם לא תבחרו באבן חברון, כי זו האבן הסטנדרטית ביותר. במקום זה תעדיפו להשתמש באבן גלילית, באבן סלייב, באבן גרניט בגוונים כמו אדום, שחור או כחול, וכיו"ב. האבנים הללו הן כולן יקרות יותר מאבן חברון, אבל כמובן שיש כאן מדרג מסוים. כך למשל אבן הגרניט היא יקרה מאד בחלק מהמקרים. האבן הגלילית יכולה להיות פחות יקרה ממנה, ואבן סלייב עוד פחות יקרה. המשמעות היא שגם בתוך האבנים היקרות והמיוחדות למצבות המעוצבות – יש מדרג פנימי שחשוב מאד להכיר אותו.
  • שימוש באותיות לטובת כיתוב – אם אתם מעוניינים לעצב מצבות מיוחדות בהתאמה אישית לזכר יקירכם, תרצו בוודאי לשלב אותיות וכיתובים על גבי המצבה. רוב האנשים הבוחרים בעיצוב מיוחד מעוניינים באותיות שיהיו בולטות ולא חרוטות, משום שהדבר מאפשר לקבל עיצוב יותר מובחן ומודגש. כמובן שהשימוש באותיות בולטות הוא יקר יותר מחריטה – שכן נעשה שימוש בחומר העופרת שהוא חזק מאד אך גם יקר יותר.

 

אז כמה העיצוב המיוחד יעלה בסוף?

טווח המחירים כיום עבור מצבות מיוחדות הוא רחב מאד. המצבות המעוצבות שנחשבות לזולות יחסית, יהיו בטווח המחירים שבין 7,000 ל10,000 – ש"ח. המחיר הממוצע עבור מצבות מעוצבות במיוחד יהיה בין 12,000 ל – 18,000 ש"ח, ואילו המצבות המיוחדות שנחשבות ליקרות במיוחד בשל יופיין יוצא הדופן, יכולות לעלות גם מעבר ל – 24,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן