כמה עולה מצלמת סלפי

מצלמת סלפי יכולה לבוא כפריט  בפני עצמה או כפריט בילד-אין בסמארטפונים או מכשירים טלפוניים משוכללים אחרים. לאחרונה, הושק סמארטפון חדש שלTouch Group  מסוג HTC, עם מצלמת סלפי מתקדמת – חיישן 13 מגהפיקסל. יש למכשיר מפרט מרשים, הדומה לזה של סמארטפון  One M8, ואף מתעלה עליו מבחינות מסוימות.

מעל מסך ה-Desire EYE ניצב רכיב צילום הכולל חיישן ברזולוציית 13 מגהפיקסל, עם עדשה רחבה ופלאש לד כפול הכולל שתי טמפרטורות צבע. חיישן זהה נמצא גם בצד האחורי, כאשר ההבדל נמצא רק בעדשה – מה שמוביל לחוויית צילום בלתי מתפשרת משני הכיוונים. המצלמה תומכת בלכידת ווידאו Full HD 1080P, צילום HDR ופוקוס אוטומטי.

שאר המפרט של היצירה המדהימה הזו, כולל בין השאר מסך 5.2 אינץ', עם רזולוציה 1080*1920, רשת שבבים, מאיץ גרפי מצוין, זיכרון פנימי 2 GM RAM, וכמובן נפח אחסון מובנה וסוללה. המכשיר עמיד במים – תקן IPX7 – מסוגל לשהות בעומק 1 מטר למשך חצי שעה. מערכת הפעלה אנדרואיד 4.4.4.

המשיר זמין לרכישה ישירה מהיבואנית Touch Group, תמורת 2,850 שקלים.

 

ההשקה החדשה של סמסונג עם מצלמת סלפי – NX3000

חברת סמסונג הכריזה על השקת מצלמת סלפי חדשה, NX3000 עם גולת כותרת של המסך המתהפך –  דבר המאפשר צילומי סלפי בנוחות ובקלות.   מצלמת סלפי

מעטים יודעים זאת במדינות המערב, אך קוריאה היא המדינה עם האחוז הגבוה ביותר של תמונות שצולמו כצילום עצמי, המועלות לרשת (וגם פופולאריות יותר שם מאשר מדינות אחרות – מאותה הסיבה כנראה). מסיבה זו, לא מפתיע שסמסונג מקדמת בנמרצות פיתוח מצלמות סלפי. הדגם החדש של מצלמת סלפי לא מחדש עם בשורות גדולות, מלבד המסך המתהפך והמפרט – שמזכיר במידה מסוימת את ה-NX300, שהושק לפני כשנה, אולם גם המחיר נמוך משמעותית.

NX3000תכונות מרכזיות

  • רגישות עד 25,600 ISO
  • חיישן 20.3 מגהפיקסל
  • מהירות רצף צילום: 5 תמונות / שנייה
  • תמיכה ב-iFunction (טכנולוגיה ייחודית של סמסונג, המאפשרת שליטה טובה בתכונות שונות, תוך שימוש בטבעת העדשה – הייתה קיימת אף בדגמים קודמים, אולם שופרה)
  • מסך מתהפך (עבור צילום עצמי – צילום על-ידי מצמוץ) – 3 אינץ'
  • NFC+WIFI (כולל אפשרויות מגוונות לשליטה, על-ידי אפליקציה).
  • משקל ללא סוללה: 230 גרם.
  • עלות: 480 דולר בחו"ל, כולל עדשה

מפרט – NX3000

סמסונג ממשיכה עם הקו היפה של דגם NX mini, שעוד נמצא תחת בדיקת הקהל והמבקרים בימים אלו. במסגרת קו זה, התחילה החברה בתהליך קיצוץ מחירים משמעותי, כדי לספק לצרכן מצלמת סלפי בעלת חיישנים מעולים וגדולים ובמחיר נמוך באופן משמעותי מרוב המתחרות. סמסונג מייצרת בעצמה את רוב הרכיבים הכלולים במצלמות שלה, ולכן יש ביכולתה להגמיש מחירים משמעותית משחקניות בולטות אחרות בשוק. לאחרונה היא מנצלת יכולת זו; בהחלט יהיה מעניין לראות כיצד ישפיע מהלך זה על מכירת מצלמת סלפי של החברה, ומצלמות אחרות, ולא פחות חשוב מכך – כיצד ישפיע המהלך על שוק המצלמות כולו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן