כמה עולה מצלמת קינקט?

מצלמת קינקטKinect הוא השם המקצועי של בקר משחקים אשר מיוצר על ידי חברת מייקרוסופט עבור קונסולת אקס בוקס. הבקר מאפשר שליטה על ידי חישה של תנועות הגוף בלבד. הוא מבוסס על טכנולוגיה ישראלית, וכיום הוא מציע שורה ארוכה של חידושים מעניינים ביותר לכל הדעות מה שהופך אותו ליותר ויותר פופולארי. מבחינה טכנית, הוא מורכב ממקרן אינפרא אדום ושני חיישני מצלמות אשר פועלים בקצב של 30 הרץ. החיישן הראשון אחראי על יצירת מפת עומק בהתבסס על החזר מקרן האינפרא אדום, בעוד החיישן השני מציע צבעים ברזולוציה מרשימה לדמי. מעבר לכך, בתוך הבקר ישנו מערך מיקרופונים אשר נתמך על ידי חלק מן המשחקים הפופולאריים.

מרכיבים המשפיעים על המחיר

אלו הפקטורים אשר משפיעים על העלות של הבקר עבור הלקוחות:

א. חידושים טכנולוגיים -המטרות העיקריות של הטכנולוגיה המוטמעת בתוך מצלמת קינקט הן כמובן זיהוי תנועה, פנים וקול. ככל שהזיהוי איכותי יותר, כך מחיר הייצור של הבקר עולה. רצוי לבדוק את המפרט הטכני של הבקר וכך לזהות חיקויים כמובן.

ב. סוג הקונסולה – רוב החידושים הטכנולוגיים הקיימים בתוך מצלמת קינקט הם תוצאה של אמצעי עזר אשר שייכים לקונסולת אקס בוקס רגילה או לאקס בוקס 360. בקר המתאים לקונסולה בסיסית של מייקרוסופט יעלה פחות מבקרים אשר מיועדים עבור קונסולות 360.

ג. התפעול – בקרי השליטה של מייקרוסופט הם פשוטים ונוחים ללא כל צל של ספק. אין צורך ברקע מקצועי מסוים או בקורס במחיר יקר על מנת למצות את הפוטנציאל הטכנולוגי של הקינקט, ועל כן הוא זוכה להצלחה בקרב כל הגילאים. המשחק נפוץ אצל הורים, ילדים קטנים, בני נוער ועוד.

טווח מחירים

בטווח מחירים של עד 150 ש"ח ניתן כיום בהחלט להשיג בקר יד שנייה. המחירים של בקר חדש נעים סביב 300-450 ש"ח, לא כולל משחקים ייעודיים כאלה ואחרים. טווח המחירים הזה נחשב הגיוני ביותר עבור חובבי המשחקים מן הסוג הזה, וגם הוא תורם לפופולאריות של הקינקט.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן