כמה עולה מקלחון מעוצב? והאם צריך לשבור תוכנית חיסכון עבורו?

מקלחון מעוצב
מקלחון מעוצב
מקלחון מעוצב

פעמים רבות כאשר מפרטים על מחירי המקלחונים בישראל, הרי שנוטים לציין שאם מדובר על מקלחון מעוצב, צריך לצפות לכך שהמחיר שלו יהיה גבוה יותר. האם זה תמיד נכון? ואם המחיר גבוה יותר – עד כמה הוא ישפיע על התקציב שלנו? יש לזכור שמצד אחד, אכן המחיר של המקלחון המעוצב גבוה יותר מזה של מקלחון רגיל. אחרי הכל לשירות שלעיצוב אישי ומוקפד – יש מחיר מתאים. עם זאת, אין זה אומר שאתם צריכים להיפרד בהכרח מאלפי שקלים בבת אחת – ויש לא מעט קריטריונים שישפיעו על המחיר הסופי של המקלחון.

אז מה כן משפיע על המחיר של המקלחון?

  • גודל הזכוכית – יש לזכור שגם אם מדובר על מקלחון מעוצב, הרי שמה שמשפיע קודם כל על המחיר שלו יהיה גודל הזכוכית שבה נשמש והכמויות שאנו צריכים. ברוב המקרים, כמובן שהמקלחונים המעוצבים הם גם גדולים יחסית (שכן עבור עיצוב מיוחד, צריך גם שטח בהתאם). על כן חשוב לזכור שמאחר רובם גדולים יותר, מלכתחילה מחירם גבוה יותר. מקלחון שיהיה קטן יותר אך מעוצב ברמה גבוהה – יהיה זול יותר.
  • התקנת המקלחון – בחלק נכיר מהמקרים, ההתקנה של מקלחון מעוצב דורשת ידיים מקצועיות. אם במקלחון רגיל אפשר לשקול התקנה עצמאית אם יש מעט ידע וניסיון, הרי שבמקלחון המעוצב יש לזכור שכבר דרושות יותר ידיים מקצועיות. על כן, גם מחירי ההתקנה מהווים תוספת למחיר הראשוני. לרוב מדובר על תוספת של כמה מאות שקלים – תלוי עד כמה ההתקנה היא מורכבת.
  • פתרונות מתקדמים – האם מדובר על מקלחות שכוללות מנגנוני נעילה וסגירה מיוחדים שמאפשרים איטום מלא של המים? האם המקלחון מותקן באזורים מיוחדים בבית? האם יש בו פתרונות ניקוז מתקדמים? ככל שמדובר על מקלחון עם תכונות מתקדמות יותר, מחירו עולה.

מהו טווח המחירים המקובל?

לרוב, המחירים עבור מקלחון מעוצב מתחילים סביב הטווח של 1,000 ש"ח (יש לעתים סטיות של 100 ש"ח לכאן או לכאן), ומכאן מתחילים לעלות. המחיר הממוצע עומד לרוב על בין 1,300 ל1,800 ש"ח, וכמובן שיש מקלחונים מעוצבים שהם יקרים יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן