כמה עולה מקלחון פינתי וממה המחיר מושפע?

מקלחון פינתי
מקלחון פינתי
מקלחון פינתי

אחד מפתרונות הרחצה הטובים והמובילים כיום בישראל, שאין עוררין על התרומה האדירה שלהם לבתים שלנו, הוא הפתרון של המקלחון הפניתי. למעשה, מקלחונים הפינתיים פשוט כבשו את השוק בישראל, בין השאר משום שהם נוחים למדי – קל להתקין אותם בפינה של המקלחת הישנה, והם מספקים תיחום מעולה ואיכותי מאד לכל אחד ואחת מאתנו. כמובן שלצד ההתקנה והרכישה של מקלחון פינתי, עולה לא פעם שאלה קריטית ממש: מה בעצם המחיר של המקלחון וממה הוא מושפע? הנה כמה נתונים שכדאי לזכור.

כך תוכלו לאמוד את המחיר

  • מידות – עולה השאלה האם אתם מחפשים מקלחון פינתי במידות סטנדרטיות יחסית, ואז המחיר נחשב לממוצע, או שאתם זקוקים למידות מיוחדות. כך למשל, כאשר אתם מעוניינים במקלחון שיהיה גבוה יותר או רחב יותר, יש לקחת בחשבון שמאחר שיש שימוש בכמות גבוהה יותר של זכוכית, הרי שכמובן שהמחיר יעלה. לרוב מדובר על תוספת של כמה עשרות שקלים – תלוי כמובן בסוג ההגדלה.
  • מנגנון הדלתות – יש מקלחונים פינתיים עם דלתות הזזה על ציר, ויש מקלחונים פינתיים עם דלתות שנפתחות על ציר. ברוב המקרים, מקלחון פינתי שיש לו דלתות הזזה, יהיה יקר יותר – משום שיש צורך גם בהתקנת פרופילי מתכת מתאימים עבור הדלתות, מה שמייקר את המחיר. עם זאת, לא מדובר על התייקרות משמעותית תמידי, ומדובר על פערים שנעים בין 50 ל100 ש"ח בין הדגמים מאותה איכות.
  • סוג הזכוכית – גם סוג הזכוכית שבה משתמשים משפיע כמובן על מחיר המקלחון. עם זאת, אם זה רק שינוי בעיצוב, לרוב לא יהיה שינוי במחיר. אם מדובר על זכוכית עבה יותר מהרגיל, לרוב המחיר כן ישתנה ויש לקחת זאת בחשבון.

מהו טווח המחירים המקובל?

טווח המחירים המקובל עבור מקלחונים פינתיים הוא כאמור רחב למדי שכן אין גבול לעיצוב ולאיכות של הזכוכית. המחיר עבור מקלחון פינתי יכולה להתחיל בטווחים שנעים בין 500 ל700 ש"ח, ומשם יכול לטפס, כאשר בדגמים היוקרתיים ביותר יש גם מחירים שעוברים את הרף של 6,000 ש"ח למקלחון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן