כמה עולה מקלחונים זכוכית?

מקלחונים

הכל על המחירים השונים של מקלחונים זכוכית

למקלחוני הזכוכית השונים, יצא מוניטין של מקלחונים יקרים למדי. אפשר שהדבר הוא באמת בזכות העיצוב הנהדר שלהם. המראה של מקלחונים זכוכית הוא ללא כל צל של ספק מראה יוקרתי במיוחד, שקשה מאד להתעלם ממנו. הזכוכית מזכירה לנו עיצובים של בתי יוקרה של ממש. עם זאת, האם זה אומר שמחיר המקלחונים הללו הוא בהכרח גבוה מאד? לא בהכרח. כפי שמיד תראו, יש לא מעט גורמים שמרכיבים את המחיר של מקלחונים זכוכית, וכדאי להכיר אותם כדאי לדעת האם אתם מקבלים הצעת מחיר הוגנת עבורם.

מקלחונים
מקלחונים

ההשפעות השונות על מחירי הזכוכיות

  • איכות הזכוכית – כמובן שהקריטריון שמשפיע יותר מכל על המחיר של מקלחוני הזכוכית, הוא האיכות של הזכוכית עצמה. יש לזכור שדרושה רמה מינימלית בכל מקרה. מקלחונים זכוכית צריכים להיות עשויים מזכוכית בעובי של 6 מ"מ לפחות, וזו צריכה להיות זכוכית מחוסמת שעמידה בפני שברים או סדקים. כמובן שככל שהזכוכית נחשבת איכותית יותר (וכך יש עליה גם תעודת אחריות שתקפה לשנים רבות יותר) – כך המחיר שלה יעלה.
  • גודל ושטח – בהזמנה של מקלחוני הזכוכית, כמובן שיש משוואה פשוטה מאד – אם יש צורך ביותר זכוכית, משלמים יותר. יש גדלים סטנדרטיים של זכוכיות למקלחונים, ולא עבור כל הגדלה בהכרח תשלמו יותר. עם זאת, כשמדובר כבר על הפרשים של יותר מ5 ס"מ לכל כיוון, המחיר של המקלחונים עולה. מבחינה זו יש לזכור שאתם יכולים לבקש כל גודל שהוא – ולקבל הצעת מחיר בהתאם.
  • עיצוב מיוחד – במידה ואתם מעוניינים להזמין מקלחונים זכוכית שגם יהיו מעוצבים ברמה גבוהה, ויהיו עם דוגמאות מיוחדות ויוצאות דופן ובעיצוב אישי, יש לזכור שהדבר כמובן משפיע על המחיר.

אז מהם המחירים המקובלים?

המחיר המקובל והממוצע למקלחוני הזכוכית, נע לרוב בין 600 ל1,200 ש"ח לדגם של מקלון בודד. עם זאת, כמובן שיש דגמים זולים יותר או יקרים יותר, בהתאם לכל הדוגמאות שסקרנו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן