כמה עולה מקל הליכה?

קשישים רבים וכן אנשים הסובלים מבעיות הליכה אחרות עושים שימוש במקל הליכה.
מקל הליכה הינו בין אמצעי העזר היעילים ביותר להליכה, ובו נעשה שימוש נרחב למדי הן בקרב קשישים והן בקרב צעירים הסובלים מבעיות שונות המקשות עליהם בזמן ההליכה. במידה והנכם צריכים לרכוש מקל הליכה, מומלץ לדעת מהם הגורמים המשפיעים על מחירו הסופי ולאילו מחירים הוא עלול להגיע.

אז מה משפיע על מחירו של מקל הליכה?

• חומרי גלם: כיום ניתן למצוא מקלות הליכה מסוגים שונים, הנבדלים זה מזה בפרמטרים רבים כאשר אחד מהם הינו חומרי הגלם מהם מורכב המקל. מקלות הליכה מסוגים שונים מצריכים עשיית שימוש בחומרי גלם שונים- ברזל, פלסטיק, טיטניום, עץ ועוד. חומרי גלם אלו אינם עולים אותו הדבר, כמובן, דבר אשר יוצר הבדל גם במחירו הסופי של המקל, אשר גולם את מחיר חומרי הגלם בהם נעשה שימוש לשם הרכבתו.
• פונקציות: כיום ניתן למצוא מקלות הליכה מסוגים שונים אשר לחלקם פונקציות נוספות מלבד סיוע בהליכה כגון האפשרות לכיוון גובה המקל, אפשרות לסיבוב ידית האחיזה, אפשרות להחלפת תחתית המקל ועוד. אפשרויות אלו, אשר משפרות את אפשרויות השימוש במקל ברוב הפעמים, מעלות גם את מחירו הסופי, וככל שהמקל משוכלל יותר כך יהיה על הרוכש לשלם סכום גבוה יותר עבורו.
• עיצוב: כמו בכל תחום, גם בתחום מקלות ההליכה ניתן למצוא מוצרים בעלי עיצובים שונים ומרהיבים. בכל הנוגע למקלות הליכה, ובייחוד כאלו העשויים מעץ, ניתן למצוא עיצובים מיוחדים ביותר, וזה מקובל לרכוש מקלות מעוצבים ומיוחדים בעלי פיתוחים וחריטות על המקל עצמו, על ראש המקל ופעמים רבות על שניהם. ככל שהמקל מעוצב יותר, וכן ככל שהעיצוב מפותח ומרשים יותר, כך מחירו של המקל יעלה.

מקל הליכה

ניתן לראות כי גורמים רבים משפיעים על מחירו הסופי של מקל הליכה

מחירו של מקל הליכה מושפע ממספר גורמים, אשר יוצרים טווח של מחירים עבור מקלות אלו. כיום, ניתן למצוא מקל הליכה לקשיש במחיר הנע בין 50-600 ₪, כאשר מקלות רבים בשוק נמכרים במחירים גבוהים יותר, ומעט מהם במחירים זולים יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן