כמה עולה מקרר מתצוגה?

מקרר תצוגהמעוניינים לרכוש מקרר חדש, כדאי לכם לבדוק כל מיני אופציות להוזלה של עלות רכישת המקרר, כאשר אחת מן הבולטות והמשתלמות ביותר מתייחסת למקרים של רכישת מקרר מתצוגה.

אין זה סוד כי בכל מקום מקרר תצוגה נמכר במחירים נמוכים יותר משאר המקררים. הסיבה לכך היא הנוכחות של המקרר באולם התצוגה, השימוש בו והעובדה שהוא מגיע אל הלקוח במצב שאינו חדש. רכישה של מקרר תצוגה מתבצעת לעיתים רחוקות ולכן כדאי לבדוק היטב את המוצר.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים המשפיעים על מחירו של מקרר תצוגה:

א. זמן – ככל שהמקרר עומד יותר זמן בתוך אולם התצוגה, כך המחיר יורד. רוב המקרים נמצאים בתצוגה במשך עונה אחת בלבד או עד שנגמרת תקופת המבצעים. אפשר לבדוק מול נציגי האולם כמה זמן עומד המקרר ולוודא זאת גם מול גורמים נוספים.

 

ב. שימוש – יש הבדל משמעותי בין מחירו של מקרר הנמצא בשימוש בתוך אולם תצוגה, לבין מקרר שאינו מחובר לחשמל. השימוש מוריד את המחיר וכך משפיע על אורך חיי המוצר. מי שמחפש מקרר לטווח קצר בלבד יכול לחסוך אלפי שקלים על מקרר ותיק הנמצא בשימוש, אולם אחרים יעדיפו להוסיף עוד קצת כסף ולרכוש מקרר חדש.

 

ג. איכות – מקרר איכותי המיוצר על ידי החברות המובילות לא אמור להיפגע כתוצאה מנוכחות באולם תצוגה. בדקו את האיכות שלו וזכרו את ההשפעה על המחיר.

 

טווח מחירים

מחירו של מקרר מושפע בין היתר ממספר הדלתות, הנפח, מיקום המקפיא, בר חיצוני, כיוון פתיחת דלת, צבע, ציפוי ועוד. טווח מחירים של 2,000-3,000 ש"ח נחשב סטנדרטי עבור מקרר תצוגה. מהבחינה הזו, המחיר של מקרר אינו הפקטור החשוב ביותר.

רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי המפרט הטכני של המקרר, לבדוק מי היצרן ומי היבואן שלו בארץ, לוודא שיש תקופת אחריות ולקרוא היטב מה היא כוללת. מקרר הוא מוצר חשמל מרכזי בבית ולא ניתן להסתדר בלעדיו, גם אם הוא נרכש מתוך תצוגה וגם אם לא.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן