כמה עולה מרכזיה לעסק?

מרכזיות לעסקים

עולם העסקים בימינו הולך ומתרחב בקצב מסחרר. בניגוד לשנים עברו בהן עסקים קטנים סיפקו שירות למספר מצומצם של לקוחות ברדיוס מצומצם, עולמנו היום, המושתת על תקשורת אינטרנטית וטלפונית, דורש מאיתנו לחשוב קצת אחרת בתור אנשי עסקים אשר מחפשים להתרחב. אחד העקרונות הבסיסיים בניהול עסק מצליח הוא היכולת של בית העסק או החברה לנהל תקשורת פנימית וחיצונית בצורה יעילה. כיום קיימות מערכות מרכזיה לעסק המותאמות לענות על כל צרכי התקשורת של החברה. כמובן שהדילמה היחידה היא – כמה תעלה לנו מרכזייה לעסק, והאם ישתלם לנו להחזיק באחת כזו?

מספר עצות בנוגע לרכישת מרכזיה לעסק:

מרכזיות לעסקים

  • אפיון צרכי העסק:

לפני שניגש לרכוש מרכזיה לעסק חשוב שנתייעץ עם מומחה לתקשורת שיוכל לספר לנו על סמך נתוני החברה איזו מערכת אנחנו צריכים. לדוגמה:

  1. כמה סניפים אשר ביניהם נרצה לקשר מכיל העסק שלנו?
  2. כמה שלוחות יותקנו בכל סניף?
  3. האם תידרש לנו מרכזיה התומכת בשיחות בפרוטוקול SIP ובהתחברות לרשת הטלפוניה הציבורית הותיקה (PSTN)?
  4. מספר קווי החוץ הנדרשים לנו
  5. האם נצטרך רצף מספרי המאפשר חיוג ישיר פנימה (חי"פ) לשלוחות החברה?

צעד זה חשוב ביותר מכיוון שאחריו נוכל להבין מה היא המערכת שתתן לנו את המענה האופטימלי לצרכים שלנו מבלי להוציא סכומי כסף מיותרים.

  • שלב הרכישה:

לאחר שהבנו מהם הצרכים שלנו נוכל לפנות לעסקים המתמחים בתחום מרכזיות התקשורת לעסק. חשוב להבין שמרכזייה איכותית לעסק, גם אם תהווה הוצאה ניכרת בזמן הרכישה, תחסוך לנו בהוצאות התקשורת של העסק שלנו לטווח השנים בהן נשתמש במערכת הזו.

  • שירותי תמיכה טכנית:

לפני שנבצע את הרכישה הסופית חשוב שנברר מספר פרטים:

  1. כמה תעלה לנו התקנת המערכת הראשונית?
  2. כמה יעלה לבטח את כלל המרכזיה?
  3. האם בחברה ממנה אנו רוכשים את המערכת קיימים שירותי תמיכה טכנית וטכנאי שמגיע עד אלינו במקרה של תקלות??

רק לאחר שביררנו את כל הפרטים הנ"ל והבנו כי העסק שממנו נרכוש את המרכזיה לעסק אכן עומד בכל הקריטריונים, נוכל לרכוש את המערכת בראש שקט וללא דאגות.חשוב לזכור- עסק שרוצה להתקדם כדאי מאוד שיהיו ברשותו מרכזיות לעסקים. הנ"ל יבטיחו את התקשורת בתוך העסק ומחוצה לו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן