כמה עולה משאבה טבולה?

משאבות טבולות - מה מחירן?

כמה עולה משאבה טבולה?משאבה טבולה מציעה מגוון רחב של פונקציות. היא יכולה לשאוב ולנקז מים או להציע גם גריסה וסחרור לטובת שימושים נוספים. המשאבה מיועדת לחברות העוסקות בתחום שירותי ביוב ואינסטלציה. היא משמשת לעיתים קרובות לניקוז מים שהצטברו כתוצאה מהצפה, להסבת שימוש ולגריסה. בנוסף, יש משאבות למים אפורים בהן משתמשים כדי לנקז מים שכבר נעשה בהם שימוש למטרות השקיה. המשאבה מנקזת את המים ועוזרת להשתמש בהם בצורה חוזרת, חסכונית ואקולוגית.

גורמים המשפיעים על המחיר של משאבה טבולה

א. פלסטיק או נירוסטה – משאבות קומפקטיות מפלסטיק עולות פחות מאשר משאבות המיוצרות מנירוסטה. חומרי הגלם לייצור המשאבות משפיעים על המחיר וקובעים את טווח ההוצאות מבחינת הלקוח.

ב. ניידות או נייחות – אפשר לרכוש משאבות טבולות ניידות עם עוצמה מוגבלת ולשימושים פרטיים, או לחילופין להעדיף משאבות נייחות, כבדות ועוצמתיות. הפרמטר הזה משפיע על המחיר אך הוא מחייב תכנון מוקדם מצד הלקוח. רק באמצעות הגדרה מוקדמת של צרכים ומטרות אפשר לבחור את המשאבה היעילה.

ג. דרגות עבודה – משאבה היא מכשיר הצורך כמות גדולה של אנרגיה ויש לו מספר ייעודים ודרגות עבודה. הדרגות קובעות את אופי העבודה עם המשאבה ואת העלות הראשונית שלהן. עבודה עם דרגה או משאבה לא מתאימה מסכנת את העובד ואת המטרה.

טווח מחירים

טווח המחירים של משאבה טבולה רחב יחסית ולכן כל לקוח עשוי לקבל הצעה שונה. באופן עקרוני, רוב המשאבות עולות 1,000-2,000 ש"ח. יש משאבות נייחות המיוצרות ממתכת ועולות מעל 2,000 ש"ח, לעומת משאבות ניקוז קטנות בעלות של כמה מאות שקלים. בנוסף, יש להביא בחשבון את עלות ההתקנה של משאבות טבולות נייחות. אנשי מקצוע גובים בנפרד עבור ההתקנה אך הם מציעים בתמורה שירות תיקונים ואחריות מלאה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן