כמה עולה משאבת חום לתעשייה?

כמה עולה משאבת חום

מה הן בדיוק משאבות חום, ומהי חשיבותן עבור העולם התעשייתי של ימינו?

החשיבות הגדולה של משאבות חום בימינו נובעת בראש ובראשונה מהרצון של יותר ויותר אנשים, הן ברמה פרטית והן ברמה תעשייתית, לעבור להסתמכות נרחבת יותר ויותר על מקורות אנרגיה ירוקים. הרצון הזה הוא רלוונטי הן מבחינה סביבתית ומוסרית והן מבחינה כלכלית – אנרגיה ירוקה יותר היא אנרגיה זולה יותר לאורך זמן, וכאשר אנחנו חוסכים בצריכת חשמל, סולר ובנזין, אנחנו חוסכים לא מעט כסף בכל חודש על מלאכות שונות, כמו לדוגמה חימום מים. משאבת חום היא כלי שמאפשר לנו לעשות זאת בכל מה שנוגע לחימום מים, כאשר בצריכת חשמל מינימלית היא מפעילה מדחס ומעביר חום המנצלים את החום הטבעי של האוויר הסובב את המשאבה, עבור חימום איכותי של מים – למטרות תעשייתיות ופרטיות גם יחד.

כמה עולות משאבות חום לתעשייה, במה הדבר תלוי ומה יכול להשפיע על המחיר?

כמה עולה משאבת חום

  • טווח מחירים כללי – התקנה של משאבת חום תעשייתית היא לא זולה כל כך, אבל רווחית ביותר לאורך זמן. באופן כללי, ניתן למצוא משאבות חום גם במחירים נמוכים מאוד יחסית – של 7,000-9,000 ₪, אך אלה בדרך כלל משאבות שלא מתאימות להיקף חימום מים של עסק תעשייתי. משאבות שמתאימות לחימום מים במפעל של ממש מתחילות בדרך כלל מאזור ה-11,000 ₪ ומגיעות עד 20,000 ₪ ואף למעלה מכך בהתאם לכל דגם ובהתאם לאופי ההתקנה.
  • במה המחיר תלוי? כפי שהסברנו, המחיר של משאבת חום לתעשייה תלוי בכמה וכמה פרמטרים בסיסיים – החל מצריכת החשמל שצריכה להיות מינימלית, דרך זרם העבודה ועד הגודל וההתאמה לחימום מים בהיקף נרחב יותר ויותר. מעבר לכך, חשוב לקחת בחשבון את מחיר ההתקנה כחלק ממחיר המשאבה, שכן בדרך כלל רכישתה והתקנתה מגיעים אלינו מאותו השירות.

כשהמפעל שלכם זקוק למשאבות חום איכותיות, ודאו כי אתם פונים לשירות המתמחה בתחום

אם אתם זקוקים לפתרון איכותי של חימום מים עבור העסק התעשייתי שלכם, כיום כבר ברור מהו הפתרון הנכון מבחינה סביבתית, מבחינה כלכלית ומבחינה פרקטית – משאבת חום איכותית ומתאימה לשימוש תעשייתי. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ברכישה והתקנה של מוצר שכזה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן