כמה עולה משאבת מים לבריכה?

משאבת מים לבריכה

בתחילה, נבין מהי החשיבות של משאבת מים איכותית וחזקה בבריכה בכל היקף וגודל

משאבת מים לבריכההקמה של בריכה היא לא עניין של מה בכך. למעשה, בכדי להקים בריכה בצורה נכונה ולהשתמש בה בצורה מהנה ובריאה, יש להשקיע לא מעט משאבים ולתכנן בצורה נכונה לא מעט פרטים – החל מהחפירה הנכונה, דרך התשתית המוצקה של הבריכה, ועד זרימת המים בתוך הבריכה. אחד המרכיבים המחייבים והחשובים ביותר בכל בריכה באשר היא, בכל היקף שהוא, הוא משאבות מים. משאבת המים בבריכה יוצרת סירקולציה של המים ולמעשה דואגת לניקיון שלהם כשהיא מבצעת סינון חול במים. בצורה זו, ניתן להבטיח כי גם בבריכה שלא נמצאת בשימוש יום יומי וחשופה לחול וללכלוך אחר, הסביבה תהיה נקייה ברמה מקסימלית. כעת, כשאתם מבינים את החשיבות הגדולה של המשאבה עבור כל בריכה באשר היא, חשוב לדעת בדיוק במה כרוכה ההשקעה במשאבה איכותית, או במילים אחרות – כמה זה עולה?

כמה עולה משאבת מים עבור בריכה? מהם הדגמים השונים ומה משפיע על המחיר הזה?

לא מעט מוצרים בשוק – כשאתם מחפשים משאבות מים עבור הבריכה שלכם, עד מהרה תבינו כי ישנם לא מעט מוצרים בשוק המשאבות המותאמות עבור בריכות. המשאבות תהיינה בדרך כלל משאבות צנטריפוגליות – כלומר, משאבות שכוח השאיבה שלהן נובע מהמבנה הסיבובי שלהן, שמגביר את התנועה ואת השאיבה של המים בנוסף למדחף פנימי שקיים. כעת, חשוב להבין כי המשאבות נבדלות זו מזו במרבית המקרים בקוטרן ובהספק העבודה שלהן בליטרים לדקה, וכן ברמת סינון המים שישנה בכל משאבה באשר היא – שכן אמרנו שבמרבית המקרים תפקיד המשאבה העיקרי הוא סינון ואספקה מחודשת של מים נקיים לבריכה.
כמה זה עולה? – משאבות מים לבריכה הן מוצרים מגוונים ביותר, ובהתאם לכך גם טווח המחירים נרחב. ישנן משאבות שמתאימות לבריכות קטנות ברמה ביתית, שהמחיר שלהן לא צריך לעלות על 300-500 ₪. מאידך, חשוב להבין כי משאבה שכזו לא תועיל בהיקף שאיבה וסינון נחוץ בבריכה גדולה יותר, ומשום כך חשוב להשקיע במשאבה גדולה ואיכותית יותר. משאבות שכאלה יכולות לנוע בטווח המחירים של 1,000 ₪ ועד 3,000 ₪, גם כאן בהתאם לסוג המשאבה ולהיקף העבודה שלה. ככל שהבריכה גדולה יותר ונמצאת בשימוש נרחב יותר – כך גם המשאבה צריכה להתאים לשימוש זה.

בחירה נכונה של משאבת מים עבור הבריכה שלכם מבטיחה שימוש איכותי ונקי לאורך זמן

תכנון בריכה, כפי שהסברנו בתחילה, הוא ללא ספק לא עניין של מה בכך. עם זאת, לפחות בכל מה שנוגע למשאבות מים לבריכה אתם יכולים להיות יותר מקצת רגועים – עם שירותים מקצועיים בתחום משאבות המים אתם יכולים להיות בטוחים שהמוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם יותאם לכם, ואתם תיהנו משימוש ארוך שנים, נעים ונקי בבריכה מסוננת ואיכותית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן