כמה עולה משחק ילדים?

מערכות אינטרקום

 

משחקי ילדים
משחקי ילדים

משחקי ילדים הינם נחלתו של כל הורה, אשר ממנה לא ניתן להיפרד

כל הורה לילד יודע שחלק בלתי נפרד מהחיים הינו רכישת משחקי ילדים, אולם בשנים האחרונות בשל המגוון הרחב של המשחקים קשה לדעת כבר מהי רכישה משתלמת, כמה אמור לעלות כל סוג משחק ואיזה מחיר הינו מחיר מופרז למשחקי ילדים.

אז אילו סוגי משחקי ילדים קיימים וכמה כל אחד מהם עולה?

  • פאזלים: פאזל הינו ככל הנראה משחק הילדים המוכר והעתיק ביותר. כיום ניתן למצוא פאזלים במגוון רחב של גדלים, גודלי חלקים, כמות חלקים, עיצובים, סגנונות, דרגות קושי ועוד. פאזלים הינם משחקי ילדים זולים יחסית, כאשר הזולים ביותר עולים כמה שקלים, אולם הגדולים והמורכבים יכולים להגיע למחיר של 500 שקלים אך לא להתאים לילדים.
  • משחקי קלפים: משחקי קלפים כוללים קלפים רגילים, טאקי, רביעיות וכדומה. משחקים אלה הינם משחקי ילדים נפוצים ביותר, וגם הם לא יקרים, כאשר המחיר הנפוץ למשחקים אלה נע בין 20-70 ₪. משחקים ממותגים מסוג זה הכוללים דמויות מסרטים מפורסמים או צבעים המושכים ילדים עלולים להגיע לסכומים של 150 ₪, אולם חשוב לדעת כי מחיר בגובה שכזה הינו מחיר יקר יחסית לסוג זה של משחקים.
  • משחקי קופסא: משחקי קופסא כגון מונפול, טיסה 504 ועוד הינם משחקי הילדים המורכבים ביותר, ולרוב גם המהנים ביותר, ולכן גם מבחינת מחיר זו אינה הפתעה כי הינם היקרים ביותר. משחקי קופסא יכולים להגיע למחיר של עד 200 ₪, אולם ניתן למצוא משחקי ילדים מסוג זה בעלות נמוכה הרבה יותר במידה ורוכשים בחנויות לא ממותגות.
  • משחקי מחשב: משחקי מחשב הינם הדור החדש של משחקי ילדים, וישנם משחקים המותאמים לילדים כבר מגיל שלוש. משחקי ילדים מסוג זה עולים בין 20-100 ₪, כאשר מורכבות המשחק הינה דווקא המרכיב העיקרי המשפיע על המחיר, ולא מותג המשחק או סוגו.

משחקי ילדים עלולים לגרום להוצאה לא מבוטלת, ולכן כדאי להכיר את טווח המחירים

משחקי ילדים עולים בין 20-200 ₪, וחשוב לדעת כמה עולה כל משחק, על מה כדאי לנו להוציא את כספנו ומהם מחירים מופרזים כדי שנדע לבצע רכישה מושכלת ושלא נבזבז את כספנו לריק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן