כמה עולה משחק רצפה?

בימים שבהם יש לילדים רבים סמארטפון, טאבלט ומשחקים רבים באינטרנט ובמחשב שמושכים את תשומת ליבם, קשה מאוד למצוא משחקים פיזיים שיכולים להוות חלופה טובה. עם זאת, במיוחד בגילאים הנמוכים של הגן ותחילת בית הספר היסודי, אפשר למצוא כמה רעיונות טובים ומהנים, כאלו שגם אנחנו כהורים נהנינו מהם לפני שנים רבות. בתחום הזה, משחקי רצפה הפכו להיות רלוונטיים מתמיד.

פעם היינו משחקים קלאס באמצעות ציורים שהיינו מציירים על הכביש בגיר, את משחק ים-יבשה היינו מדמיינים לגמרי והיינו מוצאים עוד שלל משחקים שסיפקו לנו שעות רבות של הנאה. היום ניתן לקנות משחקי ענק ולהשתמש בהם במקום זאת. משחקים אלו מתאימים לילדים בגילאים רבים החל מתקופות הגן המוקדמות ועד לילדים בכיתה ו' ואף ללא הגבלת גיל, כי כבר יצא לנו להכיר לא מעט מבוגרים שאוהבים להשעיר את זמנם במשחקים כמו סולמות ונחשים, דמקה ועוד.

מחירם של משחקי רצפה

ישנם מקומות בהם משכירים את משחקי הרצפה עבור אירועים ופעילויות. בחיפוש באינטרנט אחר הצעות מחיר תיתקלו במחירים של 200-600 שקלים לערב, אך בתקופה האחרונה קמה תחרות בנושא והמחירים יכולים להיות הרבה יותר משתלמים לא רק בהשכרה, אלא גם ברכישה של משחקים כאלו לבית שלכם ובמחירים הוגנים בהחלט.

משחקי רצפה לקניה (לא להשכרה) יכולים לעלות החל מ- 250 ₪ וככל הנראה לא תמצאו משחקים יקרים יותר מ-600 ₪. המשחקים באים בגדלים שונים, הם כוללים לעתים חלקים נוספים כמו פיונים וקוביות ענקיות או כל דבר אחר שדרוש כדי לשחק במשחק. בנוסף לכך, הרעיונות השונים של המשחק משפיעים על המחיר.

מתאימים לכל מטרה על מנת לפתח את הילדים

משחקי רצפה ענקיים מתאימים לקבוצות קטנות וגדולות של ילדים. הורים שרוצים להעניק לילדים שלהם משחקים לשעות הפנאי או קייטנות \ בתי ספר \ גני ילדים \ צהרונים שרוצים לבצע פעילויות משחק מעניינות ומחכימות לעתים קרובות יכולים למצוא את משחקי הרצפה מאוד יעילים ומפתחים. בארץ, ישנם משחקי רצפה שפותחו על ידי אנשי חינוך שהשקיעו זמן רב ומחשבה על בחירת והרכבת המשחקים ועל תכנון משחקים חדשים ומעניינים בצורה כזאת שתשפר את היכולות של הילד ותפתח אותו מבחינה שכלית.

חששות שעולים בדרך כלל לפני קניית משחקי רצפה הם עניין הגודל. משחקים גדולים של 2 או 3 מטרים לאורך ולרוחב עלולים לתפוס מקום, אך כדאי מאוד לברר האם משחקי הרצפה יכולים להתקפל ואז קל ופשוט לאחסן אותם במקום אחר בלי שהם יפריעו. בנוסף לכך, משחקי רצפה שעשויים מחומרים חזקים וטובים ניתן להניח בכל מקום, על דשא או קרקע ואף על אבנים או מקומות לא ישרים והם עדיין יאפשרו משחק עליהם ללא קושי והפרעה. כל הפרטים האלו רק מוכיחים שמשחקי רצפה יכולים להיות תחליף ראוי לאלטרנטיביות שקיימות היום והבחירה היא בידיכם מה להעניק לילדים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן