כמה עולה משלוח לחו"ל?

משלוחים לחול

 

כמה פעמים נתקלנו בשאלה עם מי הכי כדי לשלוח לחו"ל את החבילה שלנו? אם נתחשב בעובדה שקיימות כיום עשרות חברות, בחברות אלו נכללות – UPS, פדקס ישראל, תבל לוגיסטיק, E שיפינג ועוד…משלוחים לחו"ל

כשהישראלי הממוצא מחפש חברת משלוחים טובה הוא מחפש לפי כמה קריטריונים:

  1. מחיר טוב ומשתלם
  2. שירותיות ואמינות
  3. משלוח מהיר (עד כמה שאפשר)

לשם כך נועד המאמר! נדריך אתכם – מהמחירים ועד לדרך איזה חברה הכי משתלם כיום להזמין שירות משלוחים לחו"ל

כמה יעלה לנו משלוח לחו"ל דרך חברות שליחויות, ובאיזה תנאים המשלוח תלוי?

  • משלוחים תוך 3 ימי עסקים – ארצות הברית ופוארטו ריקו: 140 ₪; דרום ומרכז אמריקה (כולל מקסיקו): 170 ₪; אוסטרליה, קנדה וטורקיה: 170 ₪; המזרח הרחוק (כולל יפן): 170 ₪; מזרח אירופה (כולל מדינות חבר העמים ויוגוסלביה לשעבר): 190 ₪; אפריקה (זמביה, סנגל וסומליה): 270 ₪.
  • משלוח לחו"ל מהיום למחר: ארצות הברית: 170 ₪; מערב/מרכז אירופה (יוון עד ספרד): 140 ₪.
  • כל המשלוחים של חברת אקספרס ישראל תקפים למסמכים ולחבילות במשקל של עד חצי קילו. בנוסף, ימי המשלוח נספרים לחבילות שנשלחו עד השעה עשר בבוקר. בנוסף, וודאו את המחיר במהלך ההזמנה בכדי לוודא שהמדינה שאליה אתם שולחים את החבילה אכן נמצאת באזור השליחות שהוגדר מראש.

מחברה ישראלית מומלצת למשלוחים לחו"ל

אקספרס ישראל היא חברת המשלוחים האיכותית ביותר בכל הנוגע לשליחת מסמכים ומשלוחים בארץ ובחו"ל. מצד אחד, החברה מציעה לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר שיגיע ליעד שלו בכל מקום בעולם בצורה מהירה, איכותית ובשלמותו, עד לכתובת המדויקת אליה נשלחה החבילה. ומצד שני, תמצאו אצלנו משלוח לחו"ל במחיר הוגן ורווחי יותר במעט ימי משלוח. אחד משירותי החברה זה משלוחים מהיום למחר לכל מדינות אירופה במחיר של 140 ₪, בהתחשב באיכות הגבוהה והבלתי מתפשרת של המשלוחים שאתם מקבלים כשאתם פונים לשירות המקצועי באקספרס ישראל והמחיר הזול – זו הכתובת שלכם.

עם המשלוחים של אקספרס ישראל אתם יכולים להיות בטוחים שהחבילה שלכם תגיע ליעד בשלמותה ובמהירות, לא משנה
מה היעד

בין אם מדובר במשלוחים של מסמכים משפטיים ובין אם מדובר במשלוחים של חבילות ומוצרים שונים גם בארץ וגם לחו"ל, השירות של אקספרס ישראל הוא השירות המוביל והמקצועי ביותר בתחום המשלוחים, עם דגש משמעותי ורציני על הצרכים של כל לקוח ועל מהירות המשלוח לנוחיות הלקוח. הדגשים המקצועיים של החברה, תקפים למשלוחים בחו"ל בדיוק כמו שהם תקפים למשלוחים בארץ.

כשאתם מזמינים משלוח לחו"ל דרך אקספרס ישראל אתם יכולים להיות בטוחים שבכל יעד – מאוסטרליה ועד ארצות הברית – החבילה שלכם תגיע בשלמותה, במהירות ועד היעד המדויק שתתנו לה.

עם זאת, ברור מה גורם לאנשים לא להזמין משלוחים לחו"ל גם כשהם זקוקים להם – הפחד מדמי המשלוח המהיר הגבוהים במיוחד, שחברות רבות גובות גם ללא הצדקה רצינית של מחירים אלה.

לכן אקספרס ישראל מציגים בפניכם את המחירון משלוחים המעודכן של המשלוחים לחו"ל, בכדי שתבינו שמדובר בשירות האיכותי והרווחי ביותר בשוק המשלוחים לחו"ל.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן