כמה עולה משלוח פרחים בשרון?

משלוחי פרחים מגיעים לכל רחבי הארץ ובאיזור השרון הם רלוונטיים בעיקר לתושבי הרצליה, רעננה וכפר סבא. במאמר הבא נציג את הפרמטרים המשפיעים על המחיר של משלוח פרחים בשרון ואת המחירון המקובל בענף.

משלוחי פרחים הם דרך מצוינת להביע הערכה, אהבה וקשרי ידידות. ניתן לשלוח פרחים לקרובים ובני משפחה או להשתמש בהם על מנת לאחל צרור ברכות לחברים וקולגות מהעבודה. כדאי לנצל את ההזדמנות על מנת לצרף ברכה אישית לכל זר פרחים וחשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי העונות והתקופות.

פרחים טריים וריחניים יכולים להעלות חיוך על פני גברים ונשים בכל הגילאים. הם נשזרים בקפידה ונשלחים במהירות למשרדים, בתים פרטיים, בתי חולים ועוד. השימוש בפרחים נועד לציון אירועים מיוחדים ושמחים, וגם אירועים פחות סימפטיים. בנוסף, רוב תושבי השרון מתעניינים בשירותי משלוחי פרחים לקראת ימי הולדת, חתונה, משרה חדשה, לידה, בית חדשה וכמובן ימי נישואין.

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלה משלוח פרחים בשרון:

 

א. סוג הזר – יש הרבה סוגים של זרי פרחים שאותם ניתן לשלוח. אפשרות אחת היא לבחור בין זר פרחים רגיל, עציץ, סידורי פרחים או פרחים בודדים. אפשרות שנייה היא לשלב את הפרחים עם זרי מתוקים, בלונים, שוקולדים, בקבוק יין ונרות. ככל שהזר מגוון ומפואר יותר, כך צפוי המחיר שלו לעלות.

ב. גודל הזר – מי שבוחר לשלוח זר פרחים צריך לבדוק באיזה גודל מדובר. בדרך כלל נהוג להבחין בין זר קטן, בינוני וגדול. ההבדלים באים לידי ביטוי במספר הפרחים שנשזרים בתוך כל זר. זר קטן יכול להתאים לאירועים אינטימיים, אך באירועים חשובים ובימי הולדת רצוי לתת עדיפות לזר בינוני או גדול.

ג. איזורי חלוקה – איזורי החלוקה העיקריים של השרון הם הרצליה, רעננה, כפר סבא, הוד השרון ורמת השרון. יחד עם זאת, המחיר תלוי במרחק בין החנות שממנה מזמינים את הפרחים לבין הכתובת שאליה הפרחים אמורים להגיע. ככל שהמרחק גדול יותר, כך צפוי המחיר לעלות. הדבר הנכון לעשות כדי לחסוך בהוצאות הוא לברר כמה עולה משלוח פרחים בשרון דרך חנות קרובה.

טווח מחירים

משלוח פרחים בשרון עולה 50-250 ש"ח בממוצע. לצורך השוואה, זר ורדים קטן יעלה 150 ש"ח וזר עונתי של פרחי סייפן החורף יעלה 170 ש"ח. זר שכולל פרחים כמו מליזיאנטוס, לימוניום, ליליה, ורדים, לוע הארי וענפי קישוט יעלה 220 ש"ח בממוצע, לא כולל אגרטל. עציץ סחלב זוגות בכלי יעלה 190 ש"ח וניתן לצרף אליו פרלינים או קופסת טיפוח במחיר של 40-120 ש"ח.

זר כלה של ורדים אדומים יעלה 70-200 ש"ח וזר של שושנים יעלה 120 ש"ח. זר בוקט עם חמניות וליליות יעלה 200-320 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן