כמה עולה משרד חקירות?

חקירותזקוקים לסיוע של חוקר פרטי? אין ספק שחוקר מקצועי, אשר פועל במסגרת של משרד חקירות מורשה ובעל ניסיון, יוכל לסייע לכם במגוון רחב של מקרים. אנשים יוצרים קשר עם חוקר פרטי, במידה והם מעוניינים לבדוק האם בני הזוג שלהם בוגדים בהם, לאתר אדם אשר חייב להם כספים, לאתר אדם אשר נעדר מסיבות אישיות, לבצע מעקב אחרי עובדים בחשד לריגול תעשייתי, או כל סיבה אחרת, שדורשת שימוש באמצעי מעקב מתקדמים ובשיטות חקירה יעילות. כמובן שהשירות של משרד החקירות ניתן תמורת סכום כסף. אז מה משפיע על המחיר שאתם תשלמו?

הגורמים שמשפיעים על המחיר

זמן הבדיקה

יש הבדל משמעותי בין חקירה שנמשכת מספר ימים בודדים, לבין חקירה שיכולה להימשך שבועות ואף חודשים. לעתים, יש חקירות שנמשכות כמעט שנה שלמה, בעיקר אם מדובר על חקירות מורכבות, שדורשות מעקב מתמיד לאורך זמן, באמצעים מתקדמים. ככל שהחקירה ארוכה יותר, כך המחיר שמשרד החקירות יגבה, יהיה כמובן גבוה יותר.

כוח אדם

לעתים משרד החקירות שאליו תפנו יצמיד לכם חוקר אחד, אשר יוכל לבצע את עבודת החקירה באופן עצמאי. אולם, יש חקירות אשר במסגרתן, משרד חקירות יקצה לכם שני חוקרים, ואף יותר מכך. בחקירות מתקדמות ומורכבות, חוקר אחד לא יכול לבצע בעצמו את כל העבודה, והדבר דורש שיתוף פעולה רחב יותר. ככל שיש יותר חוקרים שמעורבים בחקירה, המחיר יהיה גבוה יותר.

אמצעי המעקב

יש שפע של דרכים לבצע מעקב אחרי בני אדם. בין השאר מדובר על מעקב רגלי, מעקב רכוב, התקנה של אמצעי מעקב שונים, וכיו"ב. אם מדובר על שימוש בציוד מעקב שהמשרד מתקין עבורכם – כמובן שהדבר יהיה כרוך במחיר מתאים. מבחינת מעקב רגלי או רכוב – מדובר ממש על שעות עבודה, כשהמחיר לרוב מחושב לפי שעה.

תשאולים וראיונות

יש מקרים שבהם תפנו אל כמה עולה משרד חקירות, בכדי שהחוקרים הפרטיים יערכו ראיונות או תשאולים לאנשים שונים, שאתם מעוניינים לקבל מהם מידע. גם כאן, החישוב הוא לרוב לפי שעת חקירה.

פיזור גיאוגרפי

יש הבדל משמעותי מאד בין חקירה אשר מתנהל בתוך עיר אחת, ולעתים אפילו בתוך רחוב או שכונה (הדבר נפוץ מאד במקרים של חקירות בעקבות בני זוג בוגדים), לבין חקירה שמתפרשת על פני כל הארץ – כמו למשל לצורך איתור נעדרים. אם יש מקרים של חקירה שדורשת התערבות בין-לאומית, ושיתוף פעולה עם גורמים בחו"ל – כמובן שהמחירים יהיו גבוהים יותר.

מה לזכור בהצעת המחיר?

אנו רואים, שעלות השירות של כמה עולה משרד חקירות תלויה בלא מעט גורמים, וטווח המחירים יכול להיות רחב במיוחד. יתכן שאתם תפנו לכמה עולה משרד חקירות אשר מראש יציג עבורכם הצעת מחיר נמוכה. חשוב לא להתפתות להצעות שנשלחות מראש. יש לזכור שחקירות הן עניין דינאמי, ולעתים הן משתנות, מתרחבות, ודורשות אמצעים נוספים. לכן, בכל פעם שחקירה משתנה, יש לוודא עם החוקר מהן העלויות הנדרשות לשינוי, וכך להיות עם האצבע על הדופק בכל מה שנוגע לתקציב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן