כמה עולה מתיחת בטן היקפית?

עודפי עור באזורי הבטן, הירך והעכוז הם כבר לא גזירת שמיים שעלינו להשלים איתה

הגוף שלנו הוא יצירה. כל פרט ופרט בגוף שלנו, מהעור שעל הבשר שלנו ועד השיער שעל ראשנו, הוא חלק מאותה היצירה, וכמו יצירות רבות אחרות – לכל אחד מאתנו יש נתונים שונים ויש סגנון שונה. עם זאת, כמובן שיש סטנדרטים בין לאומיים ומקובלים בכל מה שנוגע למראה חיצוני ולמראה גוף, ומרביתנו שואפים להתאים את עצמנו לסטנדרטים האלה. בהקשר של משקל ושל עור, אנחנו רוצים להגיע לבטן חטובה עם עור מתוח, ולעתים גם משקיעים בכך לא מעט אנרגיה ומאמץ על פני לא מעט זמן. ועדיין, רבים מאתנו, בעיקר מי שמוריד כמות גדולה של משקל, מגיעים למצב של עודפי עור באזורי הבטן, הירך האחורית והעכוז – ולאחר ההשקעה העצומה שלנו בהורדת המשקל, מדובר בעגמת נפש של ממש. למרבה המזל, כיום ישנה פרוצדורה פלסטית לתיקון המצב הזה, ואנחנו מדברים כמובן על ניתוח מתיחת בטן היקפית. נבין בדיוק מהו הניתוח הזה וכמה הוא עולה.

קצת על ניתוח מתיחת הבטן ההיקפית, ועל טווח המחירים הממוצע לביצוע ניתוח זה

  • על הניתוח ככלל – ניתוח מתיחת בטן היקפית הוא ניתוח שמטרותיו שיפור וחיטוב דופן הבטן, שיפור בצלוליט בצדי הירך והרמה וחיטוב של העכוז. ניתוח זה משפר בצורה היקפית ומשמעותית את מראה הגוף כולו, והצלקות ממנו (שבהחלט קיימות) מרוכזות באזורי ההלבשה התחתונה על מנת להסתיר אותן בצורה יעילה. במהלך הניתוח מעוצבים בו זמנית אזורי דופן הבטן, הערווה, צדי האגן, הירכיים הצדיות והעכוז, מוסרים עודפי עור ושומן בצורה היקפית, ובמקרים רבים משולבת גם שאיבת שומן. היקף הניתוח ומטרת היעד שלו מותאמים בצורה אישית עבור כל מנותח, כאשר לכל אחד יש פוטנציאל אחר בניתוח זה באופן עקרוני וכל אחד יכול להגיע לתוצאות אחרות ומרשימות דרך ניתוח זה, שאורכו נע בין שתיים וחצי לארבע שעומתיחת בטן היקפיתת.
  • כמה זה עולה? ניתוח מתיחת בטן היקפית הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הארוכים והמקצועיים ביותר שניתן לבצע, והמחיר שלו בהתאם. טווח המחירים בשוק כיום נע בין 18,000 ₪ ל-35,000 ₪ בביצוע הניתוח על ידי צוות מומחה של מנתחים פלסטיים ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לציין שזהו טווח מחירים שנע בהתאם לרמת הניתוח הנחוצה, אורכו, ואיכות המנתחים אליהם אנחנו פונים עבור ביצוע מקצועי של ניתוח זה.

ניתוח מתיחה שכזה הוא ניתוח מקצועי וכאמור גם לא זול, וחשוב לבצע אותו בצורה הטובה ביותר

ניתוח מתיחת בטן הוא לא עניין של מה בכך משום בחינה – לא מבחינת ההיקף והמורכבות שלו ולא מבחינת ההשקעה הכלכלית שלנו בו. משום כך, דווקא אסור לנו להתפשר על איכות הביצוע ואם הדבר כולל גם השקעה גבוהה יותר כן יהי – משום שאנחנו רוצים בהשקעה גדולה ממילא, להבטיח לעצמנו את התוצאות האיכותיות ביותר לאורך זמן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן