כמה עולה מתנה לחתונה שאנו מוזמנים אליה?

מתנו+רותכאשר יש לכם קרובי משפחה או חברים אשר מתחתנים – אתם כמובן שמחים מאד בשבילם, ועוד יותר שמחים להיות מוזמנים לחתונה המיוחדת והמרגשת שלהם. כמובן שברור לכם שאם לא תגיעו לחתונה בידיים ריקות – אלא תבינו אתכם מתנות מסוימות. זה יכול להיות כמובן כסף מזומן או צ'ק – אבל גם אפשר להביא מתנה של ממש. בעבר היה נהוג יותר להעניק מתנות לחתונות, והיום הדבר התחלף בכסף, אך יש לא מעט מקרים שבהם תרצו להעניק מתנה ביחד עם הצ'ק או במקומו – אם הדבר נראה מתאים לאופי של החתן והכלה, או לקרבה שלכם אליהם. כמובן שאתם תוהים מה צריך להיות ערך המתנה המתאימה – נהה כמה עצות לקביעת המחיר הנכון.

על מוצרים, מחירים והקירבה שלכם

  • כסף – אם המתנה שלכם היא פשוט כסף, אפשר לערוך כמה חישובים שונים. קחו בחשבון ש"כסף שיכסה את המנה" כבר לא מקובל היום. להגיע לחתונה ולשלם פחות מ300 ש"ח לאדם יחיד הוא לא מקובל, למעט במקרים מסוימים (אם המוזמנים הם חיילים בחובה או סטודנטים). מכאן ואילך זו שאלה של הקירבה שלכם – לחברים רחוקים יחסית או קולגות לעבודה הטווח שבין 300 ל400 ש"ח הוא סביר. לחברים קרובים יותר בין 400 ל500 ש"ח, ואם מדובר על קרובי משפחה מדרגת קרבה משמעותית – גם כאן לפחות 400 ש"ח, אלא שאין ממש גבול עליון.
  • סט מצעים – אם בחרתם להביא אתכם מתנה לחתונה, סט של מצעים יוקרתיים לזוג המאושר בהחלט יכול להוות מתנה נהדרת. אל תשכחו לבחור במצעים נעימים ורומנטיים – וציינו בחנות שהדבר הוא מתנה לזוג שמתחתן. לרוב, המחירים עבור מתנות אלו נעים בין 600 ל1,000 ש"ח – תלוי כמובן בסט שאתם תבחרו.
  • ערכת טיפוח וקוסמטיקה – לא לדאוג, זו לא מתנה אך ורק לכלה – ואפשר לקנות לזוג המאושר ערכת טיפוח נהדרת עם מוצרי קוסמטיקה גם לאישה וגם לגבר. יש לקחת בחשבון שלרוב, ערכה כזו מהווה תוספת למתן של צ'ק ולא תחליף. המחירים עבור ערכות אלו נע בין 150 ש"ח ל400 ש"ח.
  • ערכת אלכוהול – מתאים מאד לזוגות שאתם יודעים שהם חובבי אלכוהול. זה יכול להיות סט מיוחד של בקבוק או שניים של משקה אלכוהול איכותי, כוסות מיוחדות לשתיה, ועוד אביזרי שתיה מיוחדים (קוביות קרח רב פעמיות, מתקן לבקבוקים, וכו'). זו מתנה נהדרת שמראה על מחשבה אישית והשקעה מיוחדת. המחירים לערכות אלו נעים בין 200 ל900 ש"ח.

 

ויש עוד לא מעט רעיונות עבורכם

כמובן שיש עוד מתנות שתוכלו להעניק לזוג המאושר לפי בחירתכם. אתם מוזמנים לסקור את כל האפשרויות הרבות שעומדות בפניכם – כמו למשל רכישת סט כריות מיוחדות ורומנטיות, מסגרות יוקרתיות לתמונה, סט של כלי כסף, ועוד מתנות מיוחדות ומפנקות. אל תשכחו כמובן שמעבר למחרי – גם המחשבה האישית וההשקעה בהחלט תוספים כאן תפקיד.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן