כמה עולה מתנה ליולדת ברכישה אונליין

אחרי לידה הגיע הזמן לשמח את היולדת

לידה היא אחד הדברים הכי יפים ומרגשים שיכולים לקרות אך אפשר לומר שאילולא כל הפידבקים החיוביים והמתנות שהייתה היולדת מקבלת, סביר להניח שהיא הייתה שוקלת אם להיכנס שוב להיריון נוסף לאחר מכן. ההיריון כולו והלידה עצמה הן חוויות מטלטלות ואין כמו לשמח את היולדת אחרי הלידה עם מתנה איכותית ושימושית שתסייע לה ותראה לה שאכפת לה. לא משנה איזו מתנה תבחרו, עצם העובדה שחשבתם עליה תראה לה את האכפתיות שהיא כל כך צריכה ואתם תוכלו להגיע לבקר לא בידיים ריקות.

אילו מתנות ניתן לרכוש ליולדת?

  • מתנה ליולדת צריכה להיות שימושית אם אתם רוצים שהיא תאהב אותה. מתנה לא שימושית כמו למשל כרית נחמדה עם הדפסה או ספל נוסף מתוך העשרה שיש לה יכולות להיות מתנות נחמדות אך מתנה שתשמש אותה עם התינוק החדש היא המתנה הכי טובה. תוכלו לקנות לה בגד חדש ומתוק לתינוק, זוג נעליים קטנטנות או אפיל ועריסה אם אתם רוצים להשקיע. לפני שאתם קונים מתנה כזו כדאי מאוד שתשאלו אותה או את הקרובים אליה כדי שתדעו אם יש לה צורך במתנה הזו או שכבר יש לה והיא תהיה לא שימושית.
  • אם אתם לא מוצאים רעיון למתנה ליולדת שתהיה שימושית או מתנה כלשהי שנחוצה לה לתינוק החדש תוכלו לחשוב על צעצוע מגניב שהיא תוכל לשמור לו להמשך או פשוט להביא לה זר פרחים או אריזת מתנה עם כמה שוקולדים ובקבוק יין. לידה היא חוויה לא פשוטה ומשהו מתוק יכול להמתיק את ההתאוששות.

אלו מתנות ניתן לרכוש אונליין?

כמעט את כל המתנות היום ניתן לרכוש אונליין. אם תחליטו שהמתנה ליולדת צריכה להיות עריסה לתינוק תוכלו להזמין אותה אונליין בלי בעיה. זר פרחים ניתן להזמין מכל מקום לכל מקום בלי לקום מהכיסא וגם בגדים או פריטים נוספים לתינוק כמו נעליים או מוצצים. העולם ה-וירטואלי חצה כל גבול אך חשוב לזכור שלמרות שניתן לרכוש את כל המתנות הללו אונליין אתם צריכים להגיע עם המתנה ולברך אותה פנים מול פנים ולא לשלוח לה אותה. מתנה ליולדת צריכה להיות אישית כדי להראות את המחשבה עליה והאכפתיות וגם אם המתנה לא תהיה יצירתית כל כך, תקבלו תודה גדולה.

כמה עולה מתנה ליולדת ברכישה אונליין?

כל מתנה ליולדת יכולה לעלות מחיר משתנה לפי סוג המתנה. אם תרצו למשל להדפיס ליולדת חולצה מגניבה שתצחיק אותה זה יעלה לכם כולל המשלוח עד מאה שקלים. אם תרצו להזמין עריסה היא תעלה בין מאה וחמישים שקלים לחמש מאות שקלים כולל המשלוח. נעליי לתינוק ומוצרים נוספים שיכולים לסייע לתינוק ולאמו החדשה בטיפול בו יכולים לעלות אפילו כמה עשרות שקלים בודדים כאשר למשלוח בדרך כלל מוסיפים בין שלושים לארבעים שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן