כמה עולה מתנה לבת מצווה – לקנות מתנה או להביא צ'ק?

בת מצווה מהוה אירוע מרגש וייחודי, המסמל את מעברה הטבעי של הילדה, מעולם הילדות האהוב, לעולם הבגרות. לעתים, תחושת ההתרגשות הגדולה משכיחה מליבנו את החשיבות הקיימת בהענקה של מתנה מרגשת ומיוחדת לכלת המסיבה, שתוכל לעמוד במבחן הזמן, תוך שהיא מעניקה זיכרון מיוחד ויפה ליום מרכש זה. אז מה יכולה להיות מתנה מקורית לבת מצווה – לאישה הקטנה?

מתנות לבת מצווה

אנחנו מעדיפים שלא לעסוק במשחקים לסוני פלייסטיישן, מחשבים חדשים ומשוכללים או כרטיסים למשחקי כדורסל או כדורגל. מתנות לבת מצווה יש להתאים לפי תחביביה והעדפותיה של הנערה.

אילן יוחסין לבת מצווה

ללא ספק – גיל המצווה הוא תחילת החיים הבוגרים. תקופה משמעותית בחיים כמו זו, ראויה להיות ברקע המשפחתי. אירוע בת מצווה הוא גיל מעולה להבנת חשיבותה של המשפחה, יחד עם הערכת השושלת המשפחתית. מתנות לבת מצווה כמו זו, תרגש את המשפחה כולה ותישמר משך זמן ניכר.

הקלטת שיר / קליפ

הנוער היום, כך ללא ספק, הוא "וירטואלי" יותר מדורות אחרים עד כה. זהו תחום מעניין על-פיו אפשר להעניק מתנות לבת מצווה. דוגמא למתנה מקורית – הקלטת שיר אישי בסטודיו – על-די משפחה, חברים ואולי גם החוגגת עצמה. רעיון נומתנה לבת מצוהסף למתנה מסוג זה – הפקת סרט או קליפ, להנצחת תהליך הקלטת השיר. ניתן גם לערוך סרט שינציח רגעים חשובים בחייה של המשפחה ושל כלת בת המצווה בפרט. מדובר במתנה מקרית, מיוחדת, מרגשת ודי יצירתית, שאף רותמת את המשתתפים כולם למען כלת בת המצווה.

סדנאות לנוער

מתנות לבת מצווה מסוג זה נועדו לכלות בת מצווה המוכנות להשקיע מעט מזמנם, כדי להתנסות ולדעת יותר בתחומים המעניינים אותן. ישנו מגוון רחב של סדנאות: סדנאות בישול, מחנות קיץ עם לימוד אנגלית ועוד.

אטרקציות במסיבת בת מצווה

מסיבות בת מצווה עברו שינוי מהותי בשנים האחרונות וכבר אין מדובר בטקס המסורתי בלבד, שכולנו רגילים אליו. כיום מוצעות אטרקציות מטורפות שהופכות את האירוע למסיבה של ממש – כלת הבת מצווה בוחרת מה היא רוצה "להיות" במהלך המסיבה – ראפרית, ברמנית, תקליטנית וכו'. מתנות לבת מצווה בתחום זה הן מלהיבות ומקוריות, ומתנה נוספת בהקשר זה, יכולה להיות מופעי סטנד-אפ, משחקים אינטראקטיביים, מופעי זיקוקים ועוד.

מסיבת בת מצווה אקסטרים

מבין מבחר אפשרויות של מתנות לבת מצווה, אין ספק כי מתנה זו היא מסעירה ומקורית. עבור האמיצות החוגגות, ניתן להעניק מתנות רבות שיעלו את רמת האדרנלין בדם – קורס גלישה, קורס צלילה, קורס קיאקים ואפילו צניחה חופשית. נוסף על כך, ניתן לשקול טיסות בשמי הארץ, ואף טיסות מיוחדות כולל אפשרות לשבת בתא הטייס. מתנה נוספת בתחום האקסטרים – משחק פיינטבול משותף לכלת הבת-מצווה וחברים – משחק שטח המדמה מלחמה, עם רובי צבע וביגוד מוגן – פעילות מיוחדת ומסעירה שלא תישכח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן