כמה עולה מתנת לידה ממוצעת?

מתנת לידה

מתנת לידההחברה הכי טובה שלך ילדה? נולד לכם נכד חדש במשפחה? מתלבטים מה להביא כמתנה ליולדת? הלידה היא אחד מן האירועים המרגשים שקיימים ללא כל צל של ספק, ואין דבר מיוחד יותר מלהביא חיים חדשים לעולם. מאחר ומעמד הלידה הוא כל כך מרגש – הקרובים, החברים והמשפחה מעוניינים לתת את המתנה הטובה, המיוחדת והמקורית ביותר, והכי חשוב שתהיה גם שימושית עבור היולדת או התינוק לצורך הענין.אפשרויות שונות למתנות ללידה

ישנן אפשרויות רבות אשר יכולות להתאים כמתנה לתינוק או ליולדת. אם ברצונכם לפנק את התינוק החדש תוכלו לרכוש עבורו אחד מן המוצרים הבאים:
• סט מצעים ושמיכה חדשים לרך הנולד, כי הוא נוטה ללכלך מצעים בקצב מסחרר.
• בגדים ובגדי גוף, כי זה תמיד טוב שיהיו הרבה.
• סט מוצצים ובקבוקים איכותי על מנת שלא יתעורר הצורך לחטא כל שעה מוצץ שנפל ועוד…

אם ברצונכם דווקא לפנק את היולדת עצמה תוכלו לרכוש עבורה:
• שובר עבור יום פינוק בספא עם עיסויים מפנקים וארוחה טובה.
• סט של קרמים וסבונים מפנקים לרגעים קטנים של אושר בימים ארוכים ללא שינה.
• מכנסים שהיא חלמה ללבוש לאורך כל ההריון, ועוד…

מה הקרבה שלכם?

למעשה ישנו מגוון רחב של מתנות ליולדת, אשר מתפרשים על פני טווח מחירים רחב ביותר, החל מכמה עשרות שקלים ועד לכמה מאות ואף אלפי שקלים. אם המתנה מיועדת לחברים טובים, תוכלו לקנות מתנה במחיר ממוצע של 200 – 500 שקלים. אם המתנה מיועדת לאנשים פחות קרובים, תוכלו אף למצוא מתנות בעלות קטנה יותר. אם אתם קרובי משפחה, הורים או סבים וסבתות, תוכלו גם להשקיע במתנות שונות כמו עגלה, ערסל, כיסא בטיחות לרכב ועוד, אשר יעלו לכם באזור ה- 800- 1000 שקלים בממוצע.

מה התקציב שלכם?

למעשה, תוכלו למצוא מתנות ליולדת בהתאם לתקציב אותו אתם מעוניינים להוציא. בין אם תרכשו סלסלת שוקולדים או פרחים, ובין אם תחליטו על משהו יותר יקר, עצם ההתייחסות והמחשבה כבר יעשו את ההבדל.

למידע נוסף אודות מתנות ללידה- http://tutvanil.com/

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן