כמה עולה נגרר יד שנייה

נגרר

מי לא צריך נגרר

נגרר הוא אחד הדברים הכי שמישים שניתן לחשוב עליהם. אם אתם רוצים רכב מספיק גדול כדי לסחוב את ציוד העבודה שלכם או את הסחורה לחנות אבל מצד שני לא רוצים לקנות גיפ עצום או רכב מסחרי, נגרר יכול לשרת אתכם בנאמנות וביעילות. מלבד התקנת וו גרירה ורכישת נגרר אין שום דבר שעוצר אתכם מיעילות מירבית עם נגרר איכותי שיכול לסחוב משקלים כבדים ולתת לכם להוביל כל מה שתרצו בנחת ולא רק ציוד עבודה אלא גם רהיטים שרכשתם או שינוע של סחורה, ציוד קמפינג ועוד. חיפוש נגרר יד שנייה יכול להוזיל עלויות אך חשוב מאוד לוודא שזהו גרר הולם ומתאים לסוג השימוש שלכם והמחיר שלו יכול להשתנות בהתאם.

כמה עולה נגרר יד שנייה?
• מחירו של נגרר יד שנייה משתנה בהתאם למספר קריטריונים. ראשית, לא כל הנגררים נולדו שווים ויש נגררים שיכולים לסחוב 750 קילוגרם לעומת נגררים של כמה טונות. המחיר משתנה בהתאם ליכולת ההעמסה שלהם. כך למשל נגרר יד שנייה שסוחב על 750 קילוגרם יעלה בין 3000 ל4000 שקלים לעומת נגרר שיכול לסחוב 1.3 טון שיעלה 9000 שקלים. נגרר לרכב פרטי בלבד יכול לעלות 3000 שקלים, נגרר שניזוק יעלה פחות וגם הדגם והיצרן משפיעים על המחיר בגלל האיכות.

• כשמדברים על אי שוויון בין הנגררים לא מדובר רק על יכולת העמסה אלא גם על סוג הנגרר. ישנם נגררים עם מנגנוני בלימה שבמקרה חירום לא יידרדרו עד שהם יתנגשו במשהו ויסכנו חיים של אנשים. ישנם נגררים עם שני סרנים שעולים יותר, ישנם נגררים שמתאימים רק למשאיות ולא לרכבים פרטיים, ישנם נגררים עם בוכנות להרמת גוף הנגרר ועוד.

תשקלו את המחיר ביחס למצב הנגרר

אמנם יש נגררים שיקרצו לכם מאוד אך לא כל נגרר יד שנייה יהיה שווה את המחיר הזו שיציעו עליו. כדאי להשקיע ברכישת נגרר איכותי גם כשמדובר על נגרר משומש שכבר נסע על הכביש שנים רבות כאשר גם השנה שלו משפיע על המחיר. כדאי לבחון את הנגרר בקרוב, לבדוק את הגלגלים שלו והאם הוא נוח ומתאים לשימוש שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן