כמה עולה נגרר לרכב

נגרר
נגרר
נגרר

לא רוצים להיגרר אחרי המחיר של נגרר לרכב?

יש לא מעט סיבות שבגינן אנשים מבקשים לרכוש נגרר לרכב שלהם. בין השאר אם הם מעוניינים להוביל באופן קבוע ציוד מסוים, אם הם מעוניינים לפתוח עסק בתחום ההובלות, או מכל סיבה אחרת. בכל אחד מהמקרים הללו, כמובן שעולה שאלה חשובה מאד – מה המחיר של הנגרר? אחרי הכל, מדובר על רכיב שעלותו לא תהיה נמוכה, שהרי משקלו כבד, והוא מחובר לכלי הרכב. עם זאת, מחירי הנגררים אינם אחידים וכמו כל מוצר – יש זולים ויש יקרים. אז לפי מה קובעים את המחיר שלהם?

כך קובעים את מחירי הנגררים

  • יכולת נשיאה – התפקיד של נגרר לרכב הוא כידוע לאפשר נשיאה של מוצרים שונים, לרוב במשקל גבוה. עם את, יש הבדל בין כושר הנשיאה של הנגררים השונים. ככל שמדובר על נגרר שכושר הנשיאה שלו הוא גבוה יותר, כך גם המחיר שלו יעלה בהתאם. לרוב, נקודת החיתוך היא בן 700 ל800 ק"ג, אם כי יש גם קטגוריות מיוחדות נוספות.
  • חדש או יד שניה? – שוק הנגררים מיד שניה הוא שוק תוסס במיוחד. למעשה, חלק גדול מאד מהנגררים שנמכרים כיום, הם נגררים לרכב מיד שניה ולא מיד ראשונה. היתרון כאן הוא כמובן שמחירי הנגררים המשומשים, הוא נמוך מאלו החדשים בהפרשים של אלפי שקלים. עם זאת, חשוב מאד לשים לב שלנגררים חדשים יש כמובן יותר אחריות, ומכאן מחירם הגבוה.
  • וו גרירה – יש חשיבות לכך שאתם כמובן תוכלו לבחור נגרר לרכב שיתאים לוו הגרירה שמותקן לכם. אם אתם בוחרים נגרר שלא מתים לוו, יש לקחת בחשבון גם את עלויות ההתקנה של וו חדש.

אז כמה יעלה הנגרר בסוף?

מחירי הנגררים כאמור מגוונים מאד. בשוק של הנגררים מיד שניה, המחירים הם בטווחים עצומים – בין 2,000 ש"ח לנגררים זולים ופשוטים מאד ועד ל9,000 ש"ח לנגררים מיד שניה שהם כמו חדשים. כמובן שבנגררים החדשים, המחירים לרוב גבוהים מ10 אלף ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן