כמה עולה ניילון בועות לאריזה ושמירה על חפצים

אם אתם עוברים דירה, אתם בוודאי מתלבטים איך לארוז את מוצרי החשמל ואיזה חפצים לארוז ואיזה לא לארוז, אריזת הבית לקראת מעבר לדירה חדשה אינה עניין של מה בכך עבור אף אחד מכם. כדי להעביר את הדירה שלכם בצורה הכי בטוחה ויעילה, כדאי ומומלץ שתיעזרו בשירותים של חברת הובלות אשר נותנת שירות אריזה מקצועי, אשר מבוצעים באמצעות אנשי מקצוע מנוסים בתחום. שירותי אריזה של משרדים ובתים, מוצרי חשמל כבדים ויקרי ערך יכולים להפוך את כל המעבר עבורכם למתיש. כדי להעביר חפצים כבדים ויקרים בשלמותם, חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה של סידור בתים. יותר ויותר זוגות צעירים ומשפחות, מבינים את היתרון העצום אשר גלום באפשרות של אריזת דירה מקצועית באמצעות חברת אריזה מקצועית.

מחירים של חומרי אריזה –

* קרטונים בגודל סטנדרטי – נוח ביותר לאריזת בגדים וחפצים שונים. קרטונים בעלי דופן כפולה, עמיד ביותר – נועד לאריזת חפצים רגישים, דברי זכוכית וציוד כבד. ארגזי תלייה – ארגזי עמידה גבוהים, קשיחים ובעלי מוט מובנה בחלקו העליון של הארגז. נוח מאוד כמה עולה ניילון בועות לאריזה ושמירה על חפציםלתליית בגדים ולשמירה על צורתם. מחיר – 150 ₪.

* ניילון בועות לאריזה (פצפצים) – יריעות פלסטיק ובו ניילון בועות אוויר – נועד לשמירה על חפצי ערך, כלי חרסינה, כלי מטבח, זכוכית וכדומה. בעל עמידות גבוהה ויכולות שימוש חוזר במקרה הצורך. ניתן לרכוש לפי מטר – גובה מטר אחד * מטר אורך, במחיר של חמישה ₪ למטר. ניתן לרכוש גם גליל שלם באורך של שבעים וחמישה מטר רץ במחיר של מאתיים ₪.

* ניילון נצמד – יריעת ניילון גדולה במיוחד, בעל כושר אלסטי ועמידות גבוהה. שימוש בניילון נצמד שומר על שלמות החפצים ומגן עליהם מפני שריטות. ביריעת הניילון הנצמד עוטפים רהיטים, חפצי ערך וכל דבר נוסף. גליל ניילון נצמד – אורך של מאתיים מטר – שישים ₪.

* סרטי הדבקה – גלילי נייר דבק גמיש, עמיד, עבה וארוך יותר, מזה אשר קיים בשוק. נועד לסגירת ארגזים, עיטוף ניילון נצמד וניילון בועות וכדומה. שומר על תכולת הארגז ומונע פתיחתו. מחיר גליל דבק שבעה ₪, מחיר חבילה של שישה גלילים – ארבעים ₪.

לסיכום, כדי להעביר את הדירה שלכם בצורה הכי בטוחה ויעילה, כדאי ומומלץ שתיעזרו בשירותים של חברת הובלות אשר נותנת שירות אריזה מקצועי, אשר מבוצעים באמצעות אנשי מקצוע מנוסים בתחום.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן