כמה עולה ניקוי ספות?

ניקוי ספות

כולנו צריכים מעת לעת לדאוג שהספות שלנו יהיו נקיות. בין אם מדובר על ניקוי כחלק מתחזוקה קבועה, ניקוי שתעשו לספה אחרי שעבר זמן רב והיא התבלתה, או ניקוי שנעשה אם הספה התלכלכה ונשאר כתם גדול שלא יורד בקלות – בכל מקרה כדאי לברר ולדעת כמה עולה ניקוי ספות. חשוב לדעת שניקוי הספה שלכם צריך להתבצע ע"י חברה מקצועית שמנוסה בכך – שכן ניקוי חובבני עלול להזיק לספה. מכאן כמובן שיש קשר בין המחיר של הניקוי לבין איכות, אבל יש עוד כמה היבטים שכדאי לזכור. ניקוי ספות

מה משפיע וקובע את מחירי הניקוי

  • כמה מושבים? – כשתוהים כמה עולה ניקוי ספות, צריך תמיד להתחשב בעובדה שככל שיש לכם יותר מושבים בספה שדורשים ניקוי, כך לרוב גם מחיר הניקוי ייעלה. למעשה, רוב חברות הניקוי מתמחרות את המחיר הבסיסי לפי כמות המושבים. שימו לב שקיימים כמובן הבדלים נוספים מעבר לגודל.
  • סוג הספה והבדים השונים – זהו עוד מאפיין משמעותי מאד. תמיד כשאתם שואלים את עצמכם כמה עולה ניקוי ספות, זכרו שיש הבדל בין סוגי הספות והדבר משפיע על המחיר. מאחר שספות הבד נחשבות ברוב המקרים (אך לא תמיד) קלות יותר לניקוי מאשר ספות עור, המחיר הוא בהתאם. עם זאת כאשר מדובר על ספה מבד רגיש במיוחד, אפשר שעלות הניקוי שלה תהיה גבוהה יותר מזו של ספה בעלת חומר קל לניקוי, ובכל מקרה מתמחרים כל חומר בפני עצמו, כיוון שלכל סוג קיים אופי טיפול וניקוי שונים.
  • אחריות – האם מדובר על חברה שמספקת ניקוי ספות עם אחריות על הניקוי? האחריות המקובלת על הניקוי ועל כך שהכתם לא ישוב לפתע ולא תהיה כמות מצטברת ענקית של אבק, עומד לרוב על חצי שנה. יש לזכור זאת בעת קביעת המחיר.

 

ומהם המחירים הנפוצים?

כדי לדעת כמה עולה ניקוי ספות, כדאי לזכור שעולה השאלה באשר לקלות הניקוי ועד כמה יש צורך בשירות מורכב יחסית. בניקוים כלליים ופשוטים המחיר המקובל הוא בין 500 ל- 800 ש"ח. בניקוי שנחשב מורכב יותר ודורש רמת מקצוענות גבוהה יותר, המחירים המקובלים הם בין 800 ל-1,100 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן