כמה עולה ניקוי קווי ביוב

ניקוי קווי ביוב

ניקוי קווי ביוב היא אחת הפעולות הכי חשובות שיש. היא לא רק שומרת על איכות חיים גבוהה אלא מונעת בעיות שיכולות להיות מטרד גדול מאוד בהמשך, לעתים גם על הכיס, הרי בעיות בביוב יעלו לכם יותר. ניקוי ביוב חשובה למניעת סתימות וזה הזמן להבין כמה היא עולה ומה משפיע עליה.

תלוי בהיקף הניקוי

אי אפשר לדבר על המחיר של ניקוי קווי בלי לקחת בחשבון את היקף הניקוי. אם מדובר בעסק שיש לו כמה קווי ביוב ספורים או מפעל שיש לו מערכת שלמה מתחת לקרקע הרי שהמחיר שהמפעל ישלם יהיה הרבה יותר גבוה. אפשר לומר שככל שיהיה יותר מה לנקות יש סיכוי שהמחיר יהיה משתלם יותר אך את זה אתם צריכים לברר מול אותו צוות ביובית שמגיע לבצע את הניקוי. חשוב לזכור שהיקף הניקוי לעתים לא יהיה כל כך משמעותי כיוון שבכל מקרה מבצעים את הפעולה בשטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה, אך זה כבר תלוי בכמות הצינורות הראשיים, מספר ההסתעפויות וכן הלאה.

תלוי במיקום הביוב

אולי המיקום של הביוב נשמע לכם כמו פרמטר לא רלוונטי מבחינת הניקיון ,וזה נכון. הוא ממש לא רלוונטי כי את מערכת הביוב אפשר לנקות בכל מקום ואין הבדל בין מערכת שנמצאת בנגב לבין מערכת ביוב שנמצאת באזור הגליל. עם זאת יש הבדל מבחינת צוות הביובית שצריך לנסוע קילומטרים רבים כדי לספק לכם שירות. את המרחק הזה הוא יחשיב גם בתעריף הסופי שהוא מציע לכם הרי יש לצוותי ביובית נוסחה די ברורה. המרחק הוא חלק מהפרמטרים ולכן כדאי לבחור בצוות ביובית שנמצא באזור.

תלוי גם בחברה

אסור לשכוח שאנו בישראל, מדינה חופשית, ובה יש שוק חופשי. כיאה לשוק חופשי אתם חייבים לבצע סקר שוק כי כל צוות ביובית שמציע ניקוי קווי ביוב יכול לתמחר את השירות שלו כפי שירצה. אתם כמובן יכולים לשאול מה מרכיב את המחיר אך צוות הביובית רשאי לקבוע את המחיר שהוא ירצה ובדרך כלל הוא נע בין 500 ועד 900 שקלים לשטיפה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן