כמה עולה ניקוי שטיחים פרסיים?

ניקוי שטיחים פרסיים

שטיחים פרסיים עשויים בדרך כלל סיבים טבעיים. אלו יכולים להיות שטיחי צמר, משי או כותנה והם מתאפיינים במחירים גבוהים ועמידות מרשימה. יש גם שטיחים פרסיים שמשלבים בין צמר ומשי ושטיחים טבעיים שמיוצרים בעבודת יד או מכונה. הם נחשבים יקרים ביחס לשטיחים סינתטיים והם מגיעים במגוון רחב של סגנונות עיצוב.

לצד שטיחים פרסיים כדאי להזכיר גם שטיחים סיניים, בלגיים ואפגניים שמזוהים עם דוגמאות אוריינטליות ומקוריות. הבעיה העיקרית היא ששטיחים כאלה גם נוטים לצבור לכלוך ולא תמיד אפשר לנקות אותם באופן עצמאי.

 

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה ניקוי שטיחים פרסיים:

א. גודל השטיח – המחיר נקבע לפי גודל השטיח. בשטיח גדול ניתן לקבל הנחה על המחיר למ"ר, אך העניקוי שטיחים פרסייםלות הכללית כמובן עולה.

ב. מצב השטיח – יש הבדל בין ניקוי שטיחים פרסיים במצב רגיל, לבין ניקוי אחרי הצפה. בניקוי אחרי הצפה מבצעים שאיבה של המים ומטפלים בצורה עדינה בסיבים הטבעיים של השטיח. בנוסף, גם בשאיבת שטיח לאחר הצפה קובעים את המחיר לפי מ"ר אבל לא כל החברות מציעות את השירות הזה. מצב השטיח נקבע גם לפי הבד.

ג. תיקון וחידוש קנטים – יש מצבים שבהם הלקוח מנצל את ההזדמנות של ניקוי השטיח לטובת תיקון וחידוש קנטים. המחיר למטר רץ נקבע לפי סוג התיקון הנדרש ורמת השחיקה בקנטים הקיימים על גבי השטיח. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי המחירים המקובלים בענף ולקבל המלצות על חברות מנוסות.

טווח מחירים

ניקוי שטיח פרסי מעבודת יד יעלה 50-90 ש"ח למ"ר, בעוד ניקוי שטיח משי בעבודת יד יעלה 60-120 ש"ח למ"ר. ניקוי שטיח שאגי יעלה 50-85 ש"ח למ"ר וניקוי שטיחים רגילים מבד סינתטי אבל מקיר לקיר יעלה 9-30 ש"ח למ"ר.

לצורך השוואה, שאיבת שטיח לאחר הצפה מתומחרת בנפרד והיא עולה 30-60 ש"ח למ"ר. שאיבת שטיחים מקיר לקיר לאחר הצפה תעלה 20-50 ש"ח למ"ר ושירותי תיקון וחידוש קנטים בשטיח יעלה 30-35 ש"ח  למ"ר בעבודת מכונה, לעומת 50-120 ש"ח למ"ר בעבודת יד.

רוצים לקרוא עוד על ניקוי שטיחים? כנסו לאתר של חברת בר ניקוי

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן