כמה עולה ניקוי שטיח?

ניקוי שטיחמעוניינים לנקות היטב את השטיח שלכם? כמובן שאפשר לעשות זאת באופן עצמאי, אבל אם מדובר על כתמים עקשנים במיוחד – כנראה שאתם זקוקים לשירות מקצועי של ניקוי שטיחים. אם כך, כמה עולה ניקוי שטיח? יש להתחשב בכמה קריטריונים שונים, ויש להבין מדוע המחירים אינם אחידים – שכן יש הבדלים משמעותיים בין סוגי השטיחים השונים שדורשים ניקוי.

מה משפיע על המחיר?

●       שטיח רגיל או מקיר לקיר? – ראשית, יש לקחת בחשבון את השאלה האם אתם רוצים לדעת כמה עולה ניקוי שטיח רגיל, או כמה עולה ניקוי שטיח מקרי לקיר. המחיר של ניקוי שטיחים מקיר לקיר הוא לרוב גבוה יותר, משום שמדבור על שטיחים שנוטים להתלכלך יותר לאורך זמן – ולכן הם דורשים עבודה פרטנית ומקיפה יותר.

●       גודל השטיח – כמובן שככל שהשטיח גדול יותר, כך המחיר שלו יעלה. עם זאת, רוב חברות הניקוי מציינות את מחיר השטיח לפי שטחו – למשל ניקוי שטיחים בגודל של 5 עד 10 מ"ר, 10 עד 15, 15 עד 20 וכיו"ב.

●       תעשייתי או עבודת יד? – יש שני סוגים מרכזיים של שטיחים, שלפיהם קובעים כמה עולה ניקוי שטיח – מצד אחד מדובר על שטיחים שנעשו בעבודת יד, ומהצד השני השטיחים התעשייתיים. מאחר ששטיחים שנעשו בעבודת יד הוא עדין יותר ונחשב איכותי יותר – לרוב גם עלויות הניקוי שלו יהיו גבוהות יותר.

●       סוג הניקוי – יש סוגי ניקוי שונים מאד אחד מהשני, והם משתנים כמובן לפי סוג הכתמים והלכלוך אשר הצטברו על השטיח. כמובן שבמידה ויש צורך לעשות שימוש בתכשירים מיוחדים יותר – מחיר הניקוי עולה.

לפנות רק למקום מקצועי

ברור לנו שאם אתם תוהים כמה עולה ניקוי שטיח, סימן שאתם מתחילים להשוות מחירים. השוואת מחירים היא תמיד דבר חכם, אבל שי לזכור, שלא תמיד רק מחיר זול צריך לקרוץ לכם. בבחירת החברה שתנקה את השטיחים שלכם, חשוב להתייחס גם למקצועיות שלה, לניסיון שיש לה, ולאחריות שהיא מעניקה לכם על שירותי הניקוי – שכן רק דברים אלו, יובילו אתכם לתוצאות מעולות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן