כמה עולה ניקיון משרדים

חברת ניקיון

חברת ניקיוןהמחיר של ניקוי משרדים נותן לכם משרד נקי ונהדר

במקרים רבים אתם מבינים שהגיע הזמן לשנות את האופי של המשרד שלכם. במקום להסתפק בניקוי עצמאי – עליכם להזמין שירותי מקצועי דרך חברת ניקיון. דרך ניקוי משרדים מקצועי, אתם יכולים להיות בטוחים שתמיד איכות הניקיון תהיה גבוהה הרבה יותר, ואתם תוכלו אף לקבל שירותי ניקוי מיוחדים שלא הייתם מקבלים באף דרך אחרת. אלא שכמובן שעבור שירותים אלו יש לשלם בהתאם. אז איך קובעים את המחיר שמשלמים עבור שירותי הניקיון?

כך תכירו את המחירים השונים

  • תדירות הניקוי – צריך תמיד לשאול על איזו תדירות מדובר? יש מי שמזמינים בסך הכל שירות של ניקוי משרדים פעם בשבוע – למשל למשרדים קטנים במיוחד, משרדים שפועלים מהבית, ועוד. כמובן שככל שהתדירות עולה, המחיר הכללי של הניקוי עולה – אן כי המחיר ליום אחד של ניקוי הולך ויורד באופן יחסי.
  • מה מנקים? – השירות של הניקיון לא אחיד מבחינת השטחים שאותם הוא מנקה. באופן בסיסי, מדובר על ניקוי  כללי מאד: שאיבת אבק, טאטוא, שטיפת הרצפה, ניקוי שולחנות ומדפים, וכיו"ב. עם זאת אפשר להזמין שירותים נוספים של ניקוי משרדים. כך למשל ניקוי של מטבחים, ניקוי חלונות, ניקוי של שירותים, וכיו"ב. כל השירותים המיוחדים הללו – כמובן ניתנים בעלויות נוספות.
  • מתי מנקים? – אם אתם מעוניינים בשירותי ניקוי בזמנים מיוחדים, יש לדעת שהתעריף עולה. כך למשל, ניקוי בשעות הקטנות של הלילה, או לחילופין ניקוי בשישי ובשבת – אלו הם שירותים אשר גם עולים יותר לפי חוק.
  • גודל המשרד – כמובן שגם קריטריון זה ישפיע על המחיר של ניקוי משרדים. ככל שמדובר על משרד שהוא גדול יותר, כך גם שעות העבודה של המנקים הן ארוכות יותר, ומכאן שגם המחירים עולים.

כמה אתם תשלמו בסוף?

תלוי כמובן בתדירות. ניקוי חד פעמי למשרד עולה בין 400 ל1,000 ש"ח – תלוי בכל קריטריונים שצוינו. ניקוי קבוע יכול לעלות בין 2,000 ל,4500 ש"ח – וגם כאן תלוי כמובן בכל הקריטריונים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן