כמה עולה ניתוח אף?

ניתוח פלסטי

ניתוח פלסטייש לא מעט אנשים שמעוניינים לנתח את האף שלהם, ולכן גם רוצים לדעת כמה עולה ניתוח אף. חשוב מאד לדעת, כי ניתוח האף נדרש היום ממגוון רחב של סיבות, אשר ניגע בהן בהמשך. יש מי שרוצים אף בולט יותר, ויש מי שמעוניינים להקטין אותו. יש מי שרוצים לעבור את הניתוח עקב תאונה שהם עברו – ויש פשוט אנשים שמהיום שהם נולדו, חולמים על הרגע שבו יהיה להם אף אחר. הרפואה הפלסטית התפתחה באופן משמעותי בשנים האחרונות, וכיום גם אתם יכולים לעבור ניתוח מקצועי במיוחד. אולם חשוב לדעת, כמובן, כמה עולה ניתוח אף?

הנתונים שמשפיעים על המחיר

קופת חולים

קופות החולים מוכנות להעניק היום הטבות שונות, לאנשים אשר חברים בהן, ומעוניינים לעבור ניתוחי אף. יש מספר תוכניות שונות שמעניקות לכם הנחות משמעותיות. התוכניות של כללית מושלם וכללית פלטינום נותנות מענה מתאים, וכן קופת חולים מאוחדת, מעניקה הנחה במסגרת החברות בתוכנית מאוחדת שיא. קופות חולים אחרות, אינן מעניקות הנחה טווח ההנחות הוא רחב מאד, ויכול לנוע בין 1,000 ל 5,000 ש"ח מהמחיר הסופי – תלוי בתוכנית שבה אתם חברים, ובסוג של ניתוח האף.

רפואי או אסתטי?

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה ניתוח אף, חשוב להבין כי יש הבדל משמעותי בין ניתוח מטעמים רפואיים – שבו צריך לשנות את דרכי הנשימה בתוך האף כדי שתנשמו כשורה, לבין ניתוח שהוא אסתטי גרידא. ניתן לקבל הנחה עבור ניתוח רפואי, בהתאם לחומרת המצב. הטווח הוא רחב, שכן אם הסיבה היא רפואית ומדובר ממש על סכנת חיים, ניתן לקבל מימון כמעט מלא לניתוח, לעומת ניתוח אסתטי בלבד שיהיה במחיר מלא.

ניתוח קלאסי או ניתוח פתוח

רוב ניתוחי האף שנעשים כיום הם בשיטה הקלאסית. בשיטה זו, הניתוח כולו מבוצע דרך הנחיריים, כך שניתן לבצע עבודה טובה, ללא התערבות כירורגית קשה מידי. עם זאת יש גם את הניתוח הפתוח שבו יוצרים חתך בין הנחיריים, בעיקר כדי להגיע לסחוס. ניתוח זה מתאים ליותר מקרים, אך הוא מורכב יותר. ניתוח אף פתוח, יכול להיות יקר יותר מהניתוח הקלאסי, בטווח שנע בין מאות שקלים לאלפי שקלים בודדים.

הרדמה

יש שתי אפשרויות לעבור את הניתוח. אפשרות אחת היא בהרדמה מקומית עם טשטוש, שמתאימה לרוב האנשים. אם אתם לחוצים במיוחד, ניתן לעבור כמובן הרדמה מלאה. העלות של הרדמה מלאה, תהיה יקרה בכמה מאות שקלים יותר מאשר ההרדמה המקומית, שכן היא מחייבת את נוכחותו של מרדים מקצועי.

מה חשוב לזכור בנוגע למחיר?

יש לזכור כי הנתונים שאנו מוסרים באשר לשאלה כמה עולה ניתוח אף אינם נתונים סופיים ומחייבים. לכל מרפאה יש לעתים שיקולים נוספים, אשר יכולים להשפיע על העלות הסופית של הניתוח, וחשוב לפנות למרפאות, ולבקש מהן הצעת מחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן