כמה עולה ניתוח אף לטיפול בנחירות?

נחירות

ניתוח אף הינו הליך מקובל כיום, המבוצע משלל סיבות חברתיות ובריאותיות

ניתוח אף הפך בשנים האחרונות לאחד מסוגי הניתוחים המבוצעים בכמות הגדולה ביותר. ניתוח אף הינו הליך לא פשוט כלל לביצוע, במסגרתו מעוצבת מחדש העצם של האף והסחוס המקיף אותה, לעיתים במחיר של שבירה מלאה. מנתח המבצע את ניתוח האף הינו מנתח פלסטי, אשר עבר שנים רבות של הכשרה והתמחות בתחום. למרות זאת, קיים מנעד רחב בין הביצועים של מנתחים שונים, הקשור למידת הותק שלהם, המיומנות הכללית והניסיון בפועל. ישנן סיבות רבות לעבור ניתוח אף, חלקן בריאותיות וחלקן אסטטיות. מבחינה אסטטית, האף עצמו הינו אחד האיברים בעלי ההשפעה החזקה ביותר על המראה החיצוני הכללי. הוא ממוקם במרכז הפנים, ולא ניתן להסתרה באמצעות לבוש מתאים, סירוק או בכל דרך אחרת. לכן, ניתוח אף מאפשר לרבים ורבות לחוש בנוח עם גופן, ולשפר את המראה החיצוני שלהם. מבחינה בריאותית, ישנן מגוון סיבות נוספות לעבור ניתוח אף, כשרובן קשורות לטיפול בבעיות במחיצות האף, ולטיפול בנחירות.

מדוע ניתוח אף עוזר לטיפול בנחירות, ומהי העלות של ההליך

כאמור, ניתוח אף לטיפול בנחירות הינו הליך מקובל ביותר, אשר מנתחים פלסטיים מבצעים באופן תדיר. למרות שההליך איננו כרוך בשינוי עיצובי של האף, ניתן בדרך כלל לכלול בתשלום מוזל את שיפור המראה הכללי של האף, ועיצובו מחדש. ניתוח אף הינו פתרון נהדר לטיפול בנחירות, אך יש לזכור שחשוב לאבחן את האף כמקור נחירות לפני ביצוע ההליך, מאחר ופעמים רבות הסיבה לבעיה הינה ממקור אחר לחלוטין. ניתוח אף עוזר לטיפול בנחירות ממספר סיבות:

  • הפרעת מחיצות: פעמים רבות ההפרשים וההבדלים בין המחיצות המפרידות בין שני צדדי האף יוצרים צליל נחירה בעת השינה. הסיבה לכך הינה שהאף הינו מוביל האוויר המרכזי, ולכן בעת שינה הגוף אינו זוכר לנשום מהפה. במסגרת ניתוח אף להפרדת מחיצות, פועל המנתח על מנת לאפשר מעבר אוויר תקין, ולשנות את הצבתן.
  • פתיחת מעברי אוויר: לעיתים בחלל האף מצטברים גידולים שפירים, או גורמים שונים המפריעים לזרימת האוויר. חלק מהגורמים מולדים, וחלק נרכשים מחשיפה לגורם חיצוני כלשהו. ניתוח אף מאפשר לנקות את תעלות האוויר, לרווח אותן ולטפל בהפרעות שונות אשר לעיתים יוצרות את צליל הנחירה.נחירות

ניתוח אף רפואי צפוי לעלות בין 5000 ל10000 שקלים, וניתוח אף המשלב טיפול רפואי עם שינוי אסטטי עשוי להאמיר עד ל15000 שקלים חדשים.

חשוב לעבור את הליך ניתוח האף אצל מומחים

חשוב לזכור כי ניתוח אף הינו הליך רפואי קשה לכל דבר ועניין. ההתאוששות ממנו עשויה לקחת זמן, וחשוב לבצע אותו במיומנות מושלמת. השקיעו זמן בבחירה של מרכז רפואי איכותי למעבר ההליך, מה שיבטיח לכם הצלחה.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן