כמה עולה ניתוח השתלות עצם

השתלות עצם

ניתוחי השתלות עצם הם ניתוחים חשובים ורלוונטיים עבור מי שצריך לשקם את פיו

בריאות הפה שלכם היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבריאות שלכם באופן כללי, וחשוב מאוד להקפיד על בריאות הפה בשגרת חיי היום יום לאורך שנים רבות, בכדי להבטיח את בריאות זו לאורך זמן. עם זאת, ישנם מצבים בהם בשל טראומה, בשל מחלות כרוניות כאלה ואחרות או בשל הזנחה – בריאות הפה מתדרדרת וניתן אף להגיע למצב של אובדן שן ברמת העצם ממש. במצבים אלה ובמצבים אחרים בהם נדרש שיקום משמעותי של השן, יש צורך בניתוח השתלות עצם – ניתוח בו מכניסים לפה שתל עם תחליף עצם המתאחה עם העצם הטבעית לאורך מספר חודשים, כשאחרי תקופה זו הפה חוזר הלכה למעשה למצבו הבריא אם תוצאות הניתוח מוצלחות. כעת, נבין כמה זה עולה.

כמה עולים ניתוחי השתלות עצם, ובמה הדבר תלוי?

• במה תלויה העלות? עלות של ניתוחי השתלות עצם תלויה במספר פרמטרים – המרפאה שבה אתם מבצעים את הניתוח הזה, היקף הניתוח הדרוש, והסיבה שבגינה אתם צריכים את הניתוח – האם מדובר באובדן עצם של ממש, בחוסר שיניים או בנסיגה שצריך לתקן. כל אחד מהפרמטרים האלה משמעותי בקביעת המחיר של הניתוח, ובהחלט יתכן שכדאי לכם לקבל מגוון רחב יחסית של הצעות מחיר בכדי להגיע למה שהכי מתאים לכם – אבל אנחנו לא ממליצים להתפשר על איכות הביצוע.
• כמה זה עולה? הניתוחים נעים בין עלויות של 2,000-4,000 ₪ להשתלות עצם מקומיות עם חומר עצם בלבד או עם ממברנה, לבין עלויות של למעלה מ-6,000 ₪, ועד מחירים שיכולים להגיע גם ל-20,000 ₪ במצבים של שתלים גדולים ומסובכים על מספר שיניים יחד.

השתלות עצם

כשאתם צריכים לבצע השתלת עצם, זכרו שעליכם לפנות לגורם מקצועי ברמה הגבוהה ביותר

העלות של הניתוחים היא לא עלות נמוכה בכל מקרה, וההשקעה הכלכלית שלכם כשאתם זקוקים לשיקום הפה במידה כזו הולכת להיות השקעה נרחבת כך או כך. לכן, אנחנו ממליצים תמיד על ביצוע השתלות עצם אצל גורמים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר – שכן על בריאות הפה ומראה הפה שלכם לא כדאי לכם להתפשר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן