כמה עולה ניתוח חניכיים?

מחלות חניכיים

ניתוח חניכיים הינו הליך כירורגי המבוצע במקרי דלקת קשים ביותר

ניתוח חניכיים אינו הליך לו נזקקים בכל מצב, אלא רק במקרים בהם אנו רואים דלקות חניכיים חוזרות וקשות, אשר מוגדרות כמחלות חניכיים. ניתוח זה נועד בכדי למנוע את ההתדרדרות הבריאותית של חלל הפה והלסת, ולכן במידה והנכם זקוקים לו לא ניתן לוותר עליו, ומומלץ לדעת כמה הוא עתיד לעלות לנו.

אז מה משפיע על מחיר ניתוח חניכיים?

היקף העבודה: כיום ישנם שלושה סוגים של ניתוחי חניכיים המושפעים ממצב החניכיים והיקף העבודה- ניתומחלות חניכייםחי בלימה, ניתוחים רגנרטיביים וניתוחים מורכבים. ככל שאנו זקוקים לניתוח מורכב יותר, כך נצטרך לשלם עבורו יותר, היות והעבודה עצמה אשר תתבצע בניתוח תהיה גם מורכבת יותר וגם כמובן תארך זמן רב יותר. במקרה זה, לא נוכל להשפיע על המחיר בעצמנו היות וכל אחד צריך לעבור את הניתוח המתאים למצבו, כאשר ניתוחים מסוגים שונים לא יוכלו לשפר את המצב ולרוב רק יחמירו אותו.
• הרופא המבצע: גם בתחום רפואת השיניים אנו יכולים למצוא מותגים בצורת רופאים בעלי ניסיון רב ושם דבר בתחום. בכל הנוגע לבריאות הפה והלסת, מומלץ להיעזר במומחים לניתוחי חניכיים, ולפנות לרופאי שיניים העוסקים בתחום זה באופן מקצועי וזמן רב. ככל שנפנה לרופא מוכר יותר בתחום, כך ככל הנראה נצטרך לשלם יותר עבור שירותיו, אולם מומלץ שלא להתפשר בנושא זה בכדי להבטיח את הטיפול הטוב והיעיל ביותר.
• השתתפות קופות החולים: כיום קופות החולים משתתפות בטיפולים רבים ומגוונים, וביניהם גם ניתוחי חניכיים. במידה ואנו זקוקים לניתוח שכזה, מומלץ להתייעץ עם נציגי קופות החולים בנושא, ולברר מהם הזכויות שלנו בנוגע למימון הניתוח כולו או לפחות חלק מהמחיר שלו. מימון זה יכול להוזיל בצורה משמעותית את מחיר הטיפול, ולעיתים אף לכסות אותו כליל.

 

=מחיר ניתוח חניכיים מושפע מגורמים רבים, ולכן אנו רואים היווצרות טווח מחירים

כיום מחיר ניתוח חניכיים נע בין 2,000-6,000 ₪ כאשר הגורמים שהוזכרו עד כה הינם הגורמים המשפיעים ביותר על מחירו, אולם יכולים להיות גורמים נוספים אשר ישנו אותו ויעלו או יורידו את המחיר הסופי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן