כמה עולה ניתוח פזילה למבוגרים?

בשנים שעברו, היה זה קשה מאד לבצע ניתוח פזילה אצל מבוגרים. הגישה הייתה שיש לתקן את הפזילה בגיל מקודם ככל האפשר ואם הגעתם לגיל בגרות הרי שהרכבת יצאה מהתחנה. כיום לעומת זאת הגישה היא שונה לחלוטין! אין שום בעיה לבצע ניתוח פזילה מבוגרים ובאחוזי הצלחה גבוהים. כמובן שכאן יש שאלה אחרת והיא סוגיית העלות. כמה בעצם הניתוח לתיקון הפזילה יעלה לנו? הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

השפעות אפשריות על עלות ניתוח פזילה:

● הסיבה לניתוח – יש הבדל בין ניתוח פזילה שעושים מסיבות רפואיות (כאשר הפזילה פוגעת בכושר הראיה שלכם) לבין ניתוח פזילה מבוגרים שהוא מסיבות אסתטיות בלבד. לעתים קרובות הניתוח למבוגרים הוא מסיבה אסתטית בלבד. אם הייתה סיבה רפואית, הנושא כבר היה נפתר בעבר. כמובן יש גם מקרים שבהם אנשים מתפנים לטפל בתיקון הפזילה שפוגעת בראיה רק בגיל מבוגר (בשל מצב כלכלי, מודעות לנושא וכו'). כך או כך, אם זו סיבה רפואית ויש אישור של רופא עיניים לנושא – קופת החולים שבה אתם מבוטחים אמורה לספק לכם מימון כמעט מלא לעלויות של הניתוח. במקרים אחרים של ניתוח אסתטי בלבד לתיקון הפזילה, העלויות גבוהות יותר כי קופת החולים לא מממנת את זה.
● חברת ביטוח – אפשרות נוספת היא לבצע ניתוח פזילה דרך המימון של חברת הביטוח שלכם. היתרון בשיטה כזו הוא שאפשר לקבל כך לרוב כיסוי גם לניתוחים אסתטיים בלבד שמטרתם לתקן את הפזילה, גם אם אין לכם בעיה ממשית בראיה בשל הפזילה. כמו כן, בניתוח שעושים דרך חברת הביטוח, אפשר לקבל מימון מלא או מורחב מאד לניתוח שיעשה במסגרות פרטיות. זאת במקום לשלם אלפי שקלים לניתוח. זה גם תלוי כאמור בסוג הכיסוי שבחרתם.

ניתוח פזילה

 

 

 

 

 

 

 

 

אז כמה זה יעלה?
כאמור, העלויות של ניתוח פזילה אצל מבוגרים תלויות בהשלכות של הפזילה, וגם בסוג הפוליסה שיש לכם (פרטי ,קופ"ח, וכו'). לכן טווח המחירים הוא עצום כאן. הניתוח יכול בנסיבות מסוימות לא לעלות לכם דבר, ובנסיבות אחרות של ניתוח אסתטי שבו אין לכם ביטוח – הוא יכול לעלות יותר מ10 אלף ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן