כמה עולה ניתוח פלסטיקה וגינאלית

פלסטיקה וגינאלית כבר מזמן אינו תחום שנשים נמנעות ממנו, ולהפך. ניתוחים ווגינליים הולכים ונהיים נפוצים עם השנים. לניתוחי פלסטיקה וגינלית מספר מטרות הכוללות רצון לשפר את המראה החיצוני של איבר המין הנשי ורצון לשפר את התחושות בעת קיום יחסי מין.

סוגים שונים של ניתוחים וטווח מחירים

תחת קטגוריית פלסטיקה וגינאלית קיימים כמה וכמה ניתוחים נפוצים: ניתוח עיצוב שפתיים פנימיות, ניתוח הצרת נרתיק, ניתוח שחזור קרום בתולים ועוד.פלסטיקה וגינאלית

  • ניתוח עיצוב שפתיים – ישנם כמה סוגי ניתוחים שמתבצעים במטרה לעצב את שפתי הפות, לרבות ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות וניתוח לתיקון עיוות וחוסר סימטריה בשפתיים. נשים רבות נולדות עם שפתים גדולות בצורה לא פרופורציונאלית, דבר אשר גורם להן לחוש חוסר נעימות בעת לבישה של מכנסיים צמודות ובעת קיום יחסי מין. שפתיים מוגדלות לא רק פוגמות בתחושת הביטחון העצמי, אלא עשויות לגרום גם לירידה בהנאה המינית. במסגרת הניתוחים המתבצעים כיום לצורך עיצוב שפתי הפות ניתן ליצור עבור כל אישה אשר סובלת מחוסר פרופורציה באזור השפתיים תיקון בהליך כירורגי יחסית פשוט. ניתוח זה לרוב אורך כחצי שעה ועד ארבעים דקות מחירו יהיה בסביבות 1,000 דולר. עלות זו אינה כוללת בתוכה עלות לחדר הניתוח.
  • הצרת הנרתיק – ניתוח נפוץ נוסף אשר נכלל במסגרת ניתוחי פלסטיקה וגינלית הוא ניתוח להצרת הנרתיק. נשים רבו מדווחות כי לאחר היריון ולידה נוצרה הרחבה בנרתיק שלהן. תופעה זו, אשר עשויה גם להתרחש כתוצאה מהתרופפות שרירים שמקורה אינו בלידה גורמת לנשים ירידה בתחושות ובהנאה בעת קיום יחסים. במסגר הניתוח ניתן להחזיר את רוחב הנתיק למצב בו היה טרום לידות. ניתוח זה אורך גם הוא בסביבות ה- 30 דקות, ולאחריו נדרשת המטופלת לתקופת החלמה של שבוע ועד עשרה ימים. המחיר הממוצע של ניתוח הצרת הנרתיק הינו כ- 6000 שקלים.
  • שחזור קרום הבתולים – ניוח אשר נפוץ בקרב נשים מעדות ותרבויות בו קיימת חשיבות לכך שאישה נישאת בעודה בתולה. ניתוח זה מאפשר שחזור של קרום הבתולין, כך שבעת קיום יחסים לאחר הניתוח, תחוש האישה כפי שהרגישה בעת ביתוק קרום הבתולין המקורי. עלות ניתוח זה היא בין 3000 ל- 4000 שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן