סגוויהאם אתם ידעתם שלסגווי יש מילה בעברית? האקדמיה ללשון העברית החליטה על המילה רכינוע, שהיא ללא ספק מילה משונה מעט. אנחנו נישאר עם המילה הלועזית המוכרת, שנשמעת הרבה יותר טוב. הסגווי הוא כלי תחבורה נוח מאד, שיכול להגיע למהירויות נאות, לא מצריך מכם רישיון, ודורש רק טעינה חשמלית של מספר שעות, כך שאתם תוכלו לצאת ולחרוש את העיר. הסגווי עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית שמזהה את תנועות הגוף, כך שקל מאד לשלוט בו. עם זאת, חשוב מאד לדעת כמה עולה סגווי, שכן מדובר על כלי תחבורה שהוא אמנם זול יותר ממכונית או מאופנוע, אך עדיין מדובר כאן על מחירים של אלפי שקלים. אז כמה יעלה לכם התענוג?

כל הדברים שמשפיעים על מחיר הסגווי

חדש או יד שניה הדבר שמשפיע יותר מכל על תמחור הסגווי, הוא כמובן השאלה האם הוא חדש או משומש. יש אנשים שמוכרים את הסגווי שברשותם, ועושים זאת כמובן במחירים נמוכים יותר. הפרש המחירים בין סגווי חדש לישן הוא מגוון ורחב מאד, ותלוי במצבו של הסגווי הישן. ההפרש יכול להתחיל ב 100 ש"ח אם זה סגווי שלא נגעו בו – ויכול להגיע להפרשים של 1,000 ש"ח, אם מדובר על סגווי משומש למדי.

רגיל או שטח

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה סגווי, עליכם להחליט האם תרצו את הסגווי הרגיל שמתאים בעיקר לרכיבה עירונית, או שתרצו את הסגווי מדגמי X. זהו הסגווי אשר מתאים לרכיבת שטח. כך בעצם, אתם יכולים לצאת לטיול נהדר בדרכי עפר, באזורים עם סלעים, וליהנות מחוויה מדהימה. פער המחירים בין סגווי רגיל לסגווי שטח, נע בין 1,000 ל 4,000 ש"ח – תלוי באילו דגמים מדובר.

דור ראשון או שני

סגווי כבר הספיקה להוציא בשנים האחרונות קו חדש של מוצרים, הן בדגם העירוני והן בדגם השטח. ניתן להבדיל בין הדורות ע"י הספרה 2 ששייכת לדור החדש. כמובן שמכשירי הסגווי החדשים יותר, הם גם יקרים יותר, שכן הם כוללים שכלולים ושיפורים שונים. הפרש המחירים בין דור ראשון לשני מתחיל ב 2,000 ש"ח, ויכול להגיע עד ל 9,000 ש"ח.

האם זה מתאים לכם?

הקהל הישראלי מאמץ את הסגווי בצורה אטית יחסית, ונראה שייקח זמן עד שעוד אנשים ירכשו את המוצר. אפשר שבעתיד, ככל שיעבור הזמן, המחירים גם ירדו. מכל מקום חשוב לזכור שאם אתם רוצים לדעת כמה עולה סגווי, אזי המחירים שמוצגים כאן הם כלליים מאד, ואינם מחייבים כלל.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן