כמה עולה סוללה למחשב נייד?

סוללה למחשב נייד

סוללה למחשב ניידהסוללה במחשב הנייד שלכם התקלקלה? מעוניינים בסוללה חזקה יותר שתחזיק לאורך זמן? זה הזמן לרכוש סוללה למחשב נייד. סוללות למחשב נייד לא חסרות, אך יש כמה דברים שמומלץ לדעת על סוללות למחשב נייד, וביניהם כמובן מה מחירן, ומה הפרמטרים המשפיעים על המחיר שלהן. אז כמה עולה סוללה למחשב נייד?
 

הפרמטרים המשפיעים על מחירה של סוללה למחשב נייד

חשוב לזכור, כי בדומה למוצרים רבים, גם מחיר רכישה של סוללה למחשב נייד אינו מחיר אחיד, ומשתנה בהתאם לפרמטרים שונים המשפיעים עליו. אלו הפרמטרים המשפיעים על מחיר הסוללה:

  • היצרן – חברות המייצרות את המחשבים הניידים מייצרות להם סוללות מותאמות למחשב מטעם החברה. עם זאת, ישנן חברות צד שלישי היוצרות סוללות למחשבים ניידים שמותאמים למחשבים השונים. כמובן שסוללות הצד השלישי זולות יותר, אך לא תמיד מומלצות יותר, מאחר והסוללה המקורית תחזיק זמן רב יותר ותטען באופן מהיר יותר.

  • מיליאמפר לשעה – חשבו על מיליאמפר לשעה כנפח מיכל דלק של רכב. ככל שהוא יותר גדול, כך הרכב יוכל לתפקד זמן רב יותר. מיליאמפר לשעה הוא בעצם יחידת המידה שמודדת את אורך הזמן והכוח שהסוללה יכולה לספק למחשב שלכם. באנגלית היא נקראת MAH, וככל שהMAH יותר גבוה, כך שעות הפעולה במחשב יהיו ארוכות יותר. יש לזכור שככל שהMAH גבוה יותר, כך גם המחיר של הסוללה יהיה גבוה יותר.

אז כמה עולה בסופו של דבר סוללה ללפטופ שלי?

טווח המחירים של סוללות למחשב נייד נע בין 200 שקלים לכ – 600 שקלים בהתאם כמובן ליצרן, לכמות המיליאמפר לשעה, והתאמת הסוללה למחשב הנייד. מומלץ לרכוש סוללה אשר מגיעה מהיצרן של המחשב הנייד, ולהסתפק ב – MAH של לפחות 4400 בכדי לקבל מספר רב של שעות עבודה עם המחשב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן