כמה עולה סולם טלסקופי

סולם

 

סולמות מאפשרים לנו עבודה בטוחה בגובה, על פי התקנים המחמירים שנקבעו על ידי המדינה

עבודה בגובה הינה אחד מגורמי המוות הנפוצים ביותר במדינה מבין תאונות העבודה. בכל שנה מתים מנפילה עשרות פועלים, כשהמחיר האישי שעל משפחותיהם לשלם לעיתים קרובות אינו מוחזר על ידי המעסיק או על ידי הביטוח. על מנת להילחם ולמגר את התופעה ככל האפשר, החלה המדינה בחקיקה מסיבית לניהול וטיפול בבעיות העבודה בגובה. למרות התקנים המחמירים, מעסיקים רבים אינם מקפידים על מילויים, ובשל היעדר פקחים כרוני העבודה מתבצעת בצורה דומה ואף זהה לאיך שהתבצעה בעבר. אחד מהגורמים המרכזיים בעבודה בגובה, אשר פעמים רבות הינו מוקד הבעיה, הוא באופן לא מפתיע הסולם. סולמות מאפשרים לנו להגיע לגובה רב במהירות, ובמהלך העבודה עליהם עלינו להיות בטוחים כי יחזיקו מעמד. העמידות של הסולם בפני שברים, כמו גם יציבות רגליו על הקרקע מהווים מרכיבים קריטיים ביכולת הפועל לעבוד בצורה בטוחה. סולם טלסקופי הינו מוצר בעל יתרונות רבים, המשלב עם הבטיחות גם יכולת ניוד בקלות רבה.

מהו טווח המחירים לסולם טלסקופי, ובמה הוא תלוי?

כאמור, סולם טלסקופי הינו סולם אשר ניתן לשנע בקלות ממקום למקום. בשונה מסולם אחר, סולם טלסקופי הינו מתקפל, מה שמאפשר את נשיאתו בצורה קומפקטית, ואת אחסונו ללא צורך לוותר על שטח אחסון רב מידי. השימוש בסולם טלסקופי הינו לכן כאמור פשוט בהרבה, והגורם המשפיע בעיקר על ההחלטה לרכוש אותו הינו המחיר. מחירו של סולם טלסקופי נע בין 800 ל2000 שקלים, ותלוי במספר גורמים מרכזיים:

·גודל הסולם: גודל הסולם הינו גורם מכריע בתמחור הסופי שלו. גודלו של סולם טלסקופי משפיע בין השאר על כמות חומר הגלם שיש להשקיע בייצורו, וכמובן בעמידות שלו לפגמים שונים. סולם ארוך, יוצר בעיות מבניות חמורות יותר בעת הערמת משקל עליו, ומרכז המשקל הגבוה הופך את המשימה לייצבו לקשה יותר, מה שמוביל לצורך בסולם עבה וחזק יותר.

·סוג חומר הגלם: סולם טלסקופי מיוצר ממגוון חומרי גלם, אשר באופן טבעי משפיעים על התמחור הסופי שלו. באופן כללי, ככל שחומר הגלם קל יותר, כך הסולם יקר יותר, כשסולם טלסקופי מאלומיניום הינו האופציה היקרה ביותר.

חשוב מאוד לרכוש סולם טלסקופי רק מספק אמין ואיכותי

חשוב לזכור כי איכות הסולם הטלסקופי משפיעה בצורה ישירה על סיכויי הפועלים לעבור את עבודות הבניה בשלום. סולם טלסקופי הינו כלי עבודה קריטי, אשר כל תקלה בו עשויה לסכן חיי אדם באופן ישיר. לכן, חיסכון ורכישה של סולם טלסקופי מספק לא אמין, אשר רכש אותו מייצרן זול ורשלני, עשויה להיות הגורם הישיר למוות ופציעה, נוסף על כמובן הסיכוי הקיים תמיד לעיקוב משמעותי בעבודות עצמן.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן