כמה עולה סיוד גג?

איטום גג

סיוד גגות הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר ביצירת מעטפת האיטום הנחוצה בכל בית

גג הבית שלכם הוא חלק חשוב ביותר מאיכות החיים שלכם בתוך הבית. זוהי עובדה פשוטה, שמבינים אותה היטב כאשר ישנה בעיה כזו או אחרת עם הגג – בדרך כלל כאשר זה נוגע לאיטום.

כשאיטום הגג שלנו נפגע מסיבה כזו או אחרת, אנחנו חווים תקופה לא פשוטה של נזילות ודליפות. בכדי להשלים את מלאכת איטום הגג בצורה הטובה ביותר, בדרך כלל יש לבצע סיוד גג – כאשר מסיידים את הגג, הצבע הלבן דוחה את קרני השמש בצורה איכותית ביותר, ומוודא שגם בימים חמים מאוד החום לא ישפיע על שכבת האיטום ולא ימיס אותה – מה שיכול להוביל לבעיות איטום שתתורגמנה לנזילות בחורף.

משום כך, ברור מדוע סיוד גגות הוא חשוב ביותר – וכעת נבין כמה זה עולה.

כמה עולה לסייד את הגג שלכם בצורה מקצועית?

 

  • כמה זה עולה? סיוד גג, ברמה העקרונית, נע בטווח המחירים שבין 3 ל-10 ₪ עבור כל מטר רבוע בגג. המחיר הזה משתנה ודינמי, בהתאם לגודלו של הגג. לדוגמה, כאשר הגג הוא בעל שטח של 40 עד 100 מטרים רבועים, המחיר יהיה בדרך כלל 5-10 ₪ למ"ר. כאשר מדובר בגג גדול מ-100 מ"ר, הרי שהמחיר ינוע בדרך כלל בין 3-7 ₪. אם מדובר בגג קטן של פחות מ-40 ₪, בדרך כלל נהוג לתת מחיר על המלאכה כולה, והמחיר הזה ינוע בין 300 ל-400 ₪.

 

  • מה חשוב לוודא? חשוב מאוד לוודא שאתם פונים לחברה מקצועית עבוד סיוד גג הבית שלכם. חברה מקצועית בתחום, שתדאג הן לצרכי האיטום שלכם והן לצרכים משלימים כמו הסיוד, תוודא שמקצה לקצה הבית שלכם יקבל את המעטפת הטובה ביותר לקראת ימי החורף הגשומים וימי הקיץ הלוהטים – ואסור להתפשר על כך.

כשזה נוגע לגג הבית שלכם, עשו לעצמכם טובה ואל תתפשרו על איכות אנשי המקצוע

עבודה לא מקצועית בכל מה שנוגע לגג שלכם, בין אם באיטום שלו  ובין אם בסיוד גג, היא עבודה שתורגש עד מהרה בבית שלכם – כאשר הנזילה הראשונה תגיע. אל תגיעו למצב הזה – פנו לשירות איכותי בתחום האיטום והסיוד והבטיחו לעצמכם שקט נפשי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן