כמה עולה סלון פינתי?

נפט להסקה לחימום ביתי

 

עיצוב הסלון שלכם הוא החלק החשוב ביותר של עיצוב הבית שלכם – וחשוב להשקיע בו

כשאתם מעצבים את הבית שלכם, אתם רוצים להבטיח לעצמכם איכות חיים גבוהה ככל הניתן – ולשם כך יש לקבל החלטות נכונות ולבחור במוצרים הנכונים, בין אם מדובר ברהיטים ובין אם במכשירי חשמל, בריצוף, בצבעי קיר או בכל מרכיב אחר. חשוב גם לעצב כל מרחב בבית בצורה נכונה בהתאם לאופי שאתם רוצים להקנות לו, כאשר המרחב החשוב ביותר הוא ככל הנראה הסלון – אתם רוצים שחדר הסלון שלכם יהיה המרחב המעוצב ביותר והאיכותי ביותר, בכדי שתוכלו לקיים בו חיי בית ומשפחה, לארח בצורה נעימה – ולמעשה מדובר באזור שעיצובו הוא המשמעותי ביותר לאורך זמן. בעיצוב הסלון, יש לכם אפשרויות רבות מאוד – אפשרויות שנבדלות זו מזו באופי שהן מקנות לסלון, בנוחות שהן מקנות לו ובמראה שהן מקנות לו. אחת האפשרויות האיכותיות ביותר מבחינות רבות היא סלון פינתי – וחשוב לדעת בדיוק מה היתרונות של סלונים אלה, וכמה הדבר צריך לעלות לכם.

יתרונות הסלון הפינתי, ומה משפיע על המחיר של הסלון הפינתי בו אתם בוחרים

·למה סלונים פינתיים? היתרונות של סלונים פינתיים הם רבים מאוד בכל מה שנוגע לעיצוב הסלון. בתור התחלה, מדובר בניצול אידאלי של מרחב הסלון. הסלון הפינתי מאפשר לכם ליצור מעין סגירה של מרחב הישיבה בסלון, שיוצרת אינטראקציה נוחה בין חלקי הסלון השונים – ובין האנשים שיושבים על מערכת הישיבה בעיקר. כשאתם מצמידים את הסלון הפינתי לקיר, אתם יכולים לנצל גם את פינת החדר – שבדרך כלל תהיה לא מנוצלת אחרת, משום שהיא תהיה חסומה גם כך על ידי ספות וכורסאות. גם אם אתם בוחרים לא להצמיד סלון פינתי לפינת החדר, אלא לשים אותו במרכז הסלון – מדובר בדרך ליצור מרחב אינטימי בתוך מרחב גדול יותר, וכך לעצב סלון אישי ומשפחתי בצורה אידאלית. מעבר לכך, היתרונות הם כמובן אסתטיים – כאשר סלונים פינתיים הם איכותיים ביותר בהקשר זה.

·מה משפיע על המחיר? המחיר של סלון פינתי מושפע מכמה וכמה פרמטרים שמגולמים בסלון – גודל מערכת הישיבה הוא כמובן הראשון בהם, כאשר ככל שהסלון הפינתי מתאים לישיבה של יותר אנשים, הוא יעלה יותר בהתאם. גם איכות חומרי הגלם משמעותית, ויש הבדל בין מחירים של מערכות מבוססות עור, בד ואפשרויות אחרות. הפרמטר הנוסף והמשמעותי הוא המותג, או המקור שבו אתם רוכשים את הסלון הפינתי – ככל שקונים מחנויות ורשתות יוקרתיות יותר, כך המחירים יעלו כי אתם משלמים על איכות שמוכחת לאורך שנים.

אז כמה בדיוק יעלה לכם סלון פינתי? טווח מחירים כללי

אם כן, המחירים של סלון פינתי יכולים להיות דינמיים למדי. ניתן למצוא מערכות בסיסיות של סלונים פינתיים בטווחים של אלפי שקלים בודדים, אך עבור מערכות איכותיות יותר אסתטית ופרקטית גם יחד – המחירים יגיעו ל-12-13 אלף ₪ ומעלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן