כמה עולה סנטף לפרגולה

איטום גגות

סנטף הינו חומר אשר משמש לשם איטום פרגולות ללא חסימת אור השמש

סנטף הינו חומר פולימרי אשר מותקן על גג הפרגולה לשם יצירת אטימות מפני חדירת מי גשמים, אולם הוא מאפשר לאור השמש להיכנס בכדי שנוכל להמשיך וליהנות מחשיפה לשמש בפרגולה. ישנם סוגים שונים של סנטף לפרגולה, אשר נבדלים זה מזה במחירם, וכדאי להכיר את ההשפעות על המחיר.

אז מה משפיע על מחיר סנטף לפרגולה?

רמת האטימות: סנטף לפרגולה יכול להגיע במגוון רחב של רמות אטימות שונות, אשר לרוב מקודדות גם על פי צבעים, כך שאנו מקבלים גם שוני ברמת האטימות לאור וקרינת UV וגם שוני בצבע הנסטף. סוגים שונים של סנטף לפרגולה אינם נבדלים רק ברמת האטימות, אלא גם במחירם, כך שאנו רואים שוני בין הסוגים אשר כדאי לקחת בחשבון כאשר אנו מעוניינים בהתקנה.

כמות הלוחות: סנטף לפרגולה מגיע בצורת לוחות, אשר אותם יש להתקין על הפרגולה בצורה מסוימת כך שישתלבו אחד עם השני ויצרו אטימות מוחלטת. כמות הלוחות בהם ייעשה שימוש נקבעת כמובן על פי גודל הפרגולה, וככל שנזדקק לכמות גדולה יותר של לוחות כך נשלם עבורם יותר, דבר אשר קובע כי עבור איטום פרגולות גדולות נשלם לרוב יותר מאשר עבור איטום פרגולות קטנות.

החברה המבצעת: ישנן חברות רבות בשוק אשר מבצעות איטום פרגולות באמצעות סנטף ולרוב גם דרכן נרכוש אותו, כאשר כל חברה מציעה מחירון שונה בעבור העבודה והרכישה. חשוב להיעזר בחברה מקצועית לשם איטום הפרגולה בעזרת הסנטף, בכדי שהאיטום אכן יהיה יעיל וישמור לנו על הפרגולה לאורך זמן, אולם מומלץ לבצע סקר שוק אשר בודק את הצעות החברות השונות בטרם אנו שוכרים חברה לביצוע העבודה.

מחיר סנטף לפרגולה מושפע מגורמים שונים, אשר יוצרים טווח מחירים בו הוא נמצא

הגורמים השונים המשפיעים על מחיר סנטף לפרגולה יוצרים טווח מחירים הנע בין 110-140 ₪ למטר, אשר בו ניתן למצוא חומר זה, כאשר ישנם מקרים בהם הוא יעלה לנו יותר או פחות מהטווח המצוין.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן