כמה עולה סנטף לפרגולה ?

סנטף לפרגולה

ראשית, נבין מהו בדיוק סנטף ומהם היתרונות שלו עבור פרגולות

כשאתם מקימים פרגולה איכותית בבית או בבית העסק שלכם, אתם רוצים שהיא תהיה המרחב החיצוני הנעים ביותר, האסתטי ביותר והנוח ביותר לאורך כל השנה. עם זאת, זה לא עניין של מה בכך, וחשוב להתאים לפרגולה פתרון איכותי שיאפשר לכם להשתמש בה גם כאשר השמש חזקה וחודרת דרך הפתחים בפרגולה, וגם בימי גשם בלי שהיא תירטב ובלי שאתם תירטבו. הפתרון שיותר ויותר אנשים בוחרים בו כיום הוא סנטף לפרגולה, כאשר למעשה מדובר בלוחות גליים של פוליקרבונט – חומר בעל יתרונות מהותיים של עמידות גבוהה במיוחד לאורך זמן, של יכולת התאמה לצבעים שונים ולסגנונות עיצוב שונים, ושל מתן מעבר אור מבלי חסימה של אור השמש הטבעי. כעת, נכיר בדיוק כמה עולה פתרון שכזה עבור הפרגולה שלכם.

כמה בדיוק עולה פתרון של סנטף עבור הפרגולה שלכם? במה המחיר הזה תלוי?

• כמה זה עולה? המחירים של סנטף לפרגולה תלויים במספר פרמטרים, אך בפרמטרים האלה ניגע עוד רגע. ראשית, נבין כי המחיר באופן כללי נע בין 70 ל-200 ₪ עבור מטר רבוע של סנטף. חשוב להבין כי מרבית הפרגולות לא תגענה להרבה יותר ממספר מטרים רבועים, ולכן ההוצאה הזאת היא ככל הנראה לא הוצאה גדולה מדי לקירוי הפרגולה שלכם.

• במה המחיר תלוי? טווח המחירים המגוון של סנטף לפרגולה משתנה בהתאם למספר פרמטרים. בתור התחלה – ככל שהפרגולה גדולה יותר, המחיר למ"ר בדרך כלל ירד. מעבר לכך, ישנן אפשרויות שונות של סנטף מבחינת צבעים ומבחינת העברת אור – וחשוב מאוד לבחור באפשרות איכותית שמתאימה לצרכים שלכם. כשאתם בוחרים נכון, אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם בפתרון שהוא לא רק אסתטי, אלא גם איכותי ביותר ועמיד ביותר לאורך זמן.

פנו לחברה מקצועית שתספק לכם סנטף איכותי ואסתטי לפרגולה שלכם

עם פתרון איכותי של סנטף לפרגולה, הפרגולה שלכם הופכת לסביבה הנעימה ביותר לאורך כל השנה. הסנטף הוא גם פתרון זול למדי לעומת אפשרויות אחרות של קירוי פרגולות – וכל הפרמטרים האלה גם יחד רק מבהירים עד כמה כדאי לכם להשקיע באפשרות זו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן