כמה עולה להפיק סרטון תדמית באנימציה?

כיום, העובדה כי לסרטי וסרטוני תדמית, ישנם יתרונות רבים אשר משפיעים רבות לטובה על תדמיתו של העסק כלפי הקהל הרחב. סרטוני תדמית פותחים דלתות חדשות בכל הנוגע להצגת העסק מנקודות מבט שונות, אטרקטיביות ומעניינות. יצירת סרטון תדמית איכותי לעסק אינו עסק פשוט כלל והוא כולל מגוון מרכיבים אשר שילובם הנכון הינו נותן את האופי החזק ותורם רבות להצלחת הסרטון וכנגזרת מכך, הצלחת העסק, אבל עם כל הדיבורים מסביב על סרטון תדמית, מהו סרטון תדמית? מה כלול בהפקתו? האם כדאי לנסות ליצור סרטון תדמית לבד וכמה עולה להפיק סרטון תדמית באנימציה? כאן אנו נענה בדיוק על מגוון שאלות אלו.

הפקת סרטון תדמית

מהו סרטון תדמית באנימציה לעסק?

סרטון תדמית באנימציה לעסק הינו סרטון קצר ואטרקטיבי אשר נוטה לייצג וליחצן את העסק עליו הוא פונה, תוך כדי גישה לקהל יעד מסוים, כל זאת באנימציה אשר בשונה בסרטון אמיתי, ניתן לייצג בה עולם אחר, לפנות לקהל יעד שונה ולהשתמש בהמון הומור וגישה שונה.

אז מה בעצם שונה בסרטון תדמית מפרסומת רגילה לעסק?

ההבדל דווקא ניכר, אמנם הבסיס נשאר דומה. סרטון תדמית באנימציה נוטה להציג את הגישה הכללית של העסק, באורך סרטון יותר ארוך מפרסומת של כמה שניות אשר נוטה להציג מוצרים ושירותים בעיקרם, זאת כיוון שהסרטון לרוב הינו ויראלי ואינו נוטה להופיע בשלמותו בפרסומות, זאת גם הסיבה שסרטון תדמית מתאים לעסקים גדולים וקטנים כאחד.

מה כלול בהפקת סרטון תדמית?

סרטון תדמית הינו מיתוג עסק לכל דבר. מיתוג העסק משמע לתת לעסק משמעות מסוימת, ערכים, צבעים מובילים, שימוש בצורות ולעתים, טריקים פסיכולוגיים קלים. הפקת סרטון מתבצעת על ידי מגוון מעצבים אשר נוטים לבצע איור וסקיצות מאפס תוך כדי שילובם העתידי באנימציה בזמן הסכמת בעל העסק ודיווחים לגבי התקדמויות שונות.

האם כדאי לנסות ליצור סרטון תדמית באופן עצמאי?

התשובה שנויה במחלוקת. כדאי ליצור סרטון תדמית באופן עצמאי אך זה לא באמת לחיצה על כמה מקשים. יצירת סרטון תדמית באנימציה הינו תהליך אשר דורש ידע רב ולעתים כישרון עיצובי ואומנותי מובנה, לכן, סביר להניח שאדם אשר אינו בקיא בתהליך יצירת סרטוני אנימציה יצטרך ללמוד כמה חודשים בקפדנות בשביל ליצור סרטון בסיסי ביותר.

כמה עולה להפיק סרטון תדמית באנימציה?

המחירים משתנים, זאת כתלות באורך הסרטון, המיתוג ואף החברה אשר מפיקה אותו. ישנם מחירים מחברות חובבניות אשר יכולים לנוע בטווח של 1,500-2,400 שקלים, אלו מחירים אשר מאפיינים חברות קטנות מאד ופרילנסרים, מחירים המוצגים על ידי חברות יותר גדולות נעים בין 2,500 ויכולים להגיע גם לכ-4,000 שקלים ליצירת סרטון וליוויו העתידי.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן