כמה עולה סריקת תמונות

סריקת תמונות - כמה עולהככל שהשנים עוברות, התמונות הישנות שהדפסנו מתחילות לדהות עוד ועוד. מאוחר יותר, התמונות עלולות לא רק לדהות אלא גם להיקרע או לצבור בלאי מסוג אחר. בשל כך, במידה והתמונות חשובות לנו, עלינו למצוא את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לנו לשמור עליהן לאורך זמן ואולי אף לנצח.

סריקת תמונות למחשב

היום, בעידן המחשבים והאינטרנט, תמונה אחת או אלף תמונות ויותר יכולות כולן לחיות לנצח על גבי הזיכרון של המחשב או במסד נתונים של אתר אינטרנט כזה או אחר. כדי שגם לנו תהיה את האפשרות לשמור את התמונות הישנות שלנו במחשב או באינטרנט, עלינו קודם כל לעשות סריקה של כל התמונות.

תהליך סריקה של תמונות היא מאוד פשוטה, וכל מי שיש לו סורק יכול לבצע אותה לבדו בבית שלו, ולאחר מכן לשמור את כל הקבצים על המחשב, ואפילו לעשות גיבוי על דיסק, כונן נייד או גם באינטרנט, למשל בפייסבוק.

דרך אחרת לעשות סריקת תמונות היא בעזרת חנות צילום ופיתוח תמונות או בית עסק המתמחה בכך. כמובן שיש הבדלים בין שתי האופציות ועליהם נרחיב מיד.

איפה כדאי לסרוק?

סריקת תמונות לכשעצמה היא תהליך פשוט, אבל מה קורה כאשר התמונות כבר מאוד ישנות ולא נראות טוב, אם הן דהו או אף נקרעו? במקרה הזה, כדאי לפנות אל בית עסק שמתמחה בסריקת תמונות ויודע איך לבצע בהן תיקונים לפי צורך, כך שהתמונות לא רק סרוקות ונשמרות לעד, הן גם נראות הרבה יותר טוב.

חשוב למצוא בית עסק בתחום הנ"ל שיש לו את הידע הנדרש לביצוע סריקה מקצועית ואיכותית ולשם ביצוע תיקונים בעת הצורך. כמו כן, כמובן שבית העסק צריך שיהיה לו את הציוד המתקדם ביותר כדי לתת סריקה איכותית יותר וכמה שיותר מהירה.

כמה זה עולה?

העלויות עבור סריקת תמונות משתנות על בסיס כמות התמונות, איכות הסריקה והיקף וסוג התיקונים שצריך לבצע בהן. כמובן, ככל שיש יותר תמונות, שלהן צריך לעשות גם תיקונים או טאצ'-אפים, וככל שרוצים את הסריקה מהירה ואיכותית יותר, כך המחיר עולה.

ככלל, עבור תמונה אחת המחיר עומד על כ 50 אגורות. אם יש כמות גדולה של תמונות, המחיר הממוצע עבור כל תמונה בדרך כלל נמוך יותר, כמעין עסקת חבילה משתלמת.

לסיום, מדובר בתהליך מהיר יחסית, תלוי בכמות התמונות שרוצים לסרוק, היקף התיקונים שכל תמונה צריכה לעבור ואיכות הסריקה. אך בלי יוצא מן הכלל, מדובר בתהליך שכדאי לעשות כדי לשמור על כל הזיכרונות לעד.

המאמר באדיבות חברת פיקס פיקסל המספקת שירותי סריקת תמונות באיכות גבוהה

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן