כמה עולה עגלת משטחים חשמלית?

עגלת משטחים חשמלית

עגלת משטחים חשמלית נחשבת כיום לאחד מהכלים השימושיים ביותר שיש. אנו יכולים למצוא מספר ארגונים שונים, אשר בהם עגלה חשמלית היא ממש בגדר חובה. בתי עסק אשר עוסקים באחסון, משתמשים בעגלה חשמלית לטובת שינוע בתוך המחסן. גם מפעלים שונים משתמשים בעגלות חשמליות לטובת שינוע חלקים שונים בין המכונות. באתרי בניה אנו רואים שימוש בעגלות חשמליות לטובת שינוע חלקים לאתר הבניה ומחוצה לו, ואף במוסכים שונים עושים שימוש בעגלות חשמליות, לטובת הרמה של חלקי רכב כבדים והובלתם ממקום למקום. אם כך, מה משפיע על מחירם?

 עגלות משטחים חשמליות
עגלות משטחים חשמליות

 הדברים שמשפיעים על מחיר העגלה

  • יד שניה או חדשה? – אפשר למצוא כיום עגלת משטחים חשמלית חדשה לגמרי, שתגיע ישירות מיבואן מוכר ביחד עם אחריות מלאה, וכמובן שהמחיר שלה יהיה גבוה יותר. עגלה חשמלית מיד שניה תהיה כמובן זולה יותר – אם כי יש לזכור שהיא מגיעה ללא אחריות.
  • עמידה או ישיבה? – אפשר למצוא כיום עגלות חשמליות אשר יש לעמוד עליהן בכדי לתפעל אותן. לעומת זאת, יש גם עגלות חשמליות שבהן אפשר לשבת בתוך מושב נוח, ומשם להפעיל את העגלה. כמובן שהמחיר של עגלות שמאפשרות ישיבה, הוא גבוה יותר.
  • יכולת הרמה – ככלל, עגלת משטחים חשמלית לא נועדה להרמה של המשטחים הכבדים ביותר שיש, אך בכל זאת, יש הבדל בין עגלה שיכולה להרים חצי טון, לבין עגלה שיכולה להרים 2-3 טון, והמחיר הוא בהתאם.

 מהו המחיר הסופי?

המחיר הסופי של עגלה חשמלית תלוי כאמור בשלל גורמים. המחירים של עגלות מיד שניה, נע בין 15 ל 25 אלף ש"ח. המחיר הבסיסי של עגלה חדשה מתחיל ב24 אלף ש"ח, ומשם יכול להגיע גם ל 40 אלף ש"ח. במידה ומדובר על עגלות עם כושר נשיאה גבוה יותר, עם מושבים, ומיצרן מוכר – המחיר כאמור מתקרב ל 40 אלף ש"ח, ולעתים אף יכול לעבור אותו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן