כמה עולה עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי

עורכי דין פליליים הם אנשים אליהם אנחנו פונים בנקודות הקשות ביותר בחיים שלנו

אף אחד מאתנו לא רוצה להגיע למצב שבו הוא זקוק לעורך דין פלילי. עם זאת, החיים שלנו הם לא צפויים ויכול להיות מצב שבו אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לייצוג משפטי פלילי, בין אם אכן ביצענו את הפשע בו אנחנו מואשמים ובין אם לאו. עורכי הדין הפליליים מתחלקים פחות או יותר לשלושה סוגים כלליים. הסוג שפחות רלוונטי עבור לקוחות פרטיים שמואשמים בפשע כזה או אחר הם אלה העובדים בתביעה, שבדין הפלילי מתבצעת מטעם המדינה. סוג אחר של עורכי דין פליליים הוא אלה העובדים בסנגוריה הציבורית. במידה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עורך דין פרטי, נקבל את עורך הדין שיוקצה לנו מהסנגוריה הציבורית. עם זאת, במידה ואנחנו יכולים להרשות זאת לעצמנו, נפנה לשירות של עורך דין פרטי בתחום הפלילי – שייתן לנו את הסיכויים הטובים ביותר לייצוג איכותי שימנע את ההרשעה שלנו בעבירה פלילית.

כמה עולה לנו עורך דין פלילי, מהם השירותים השונים שאותם אנחנו יכולים לקבל וכמה הם יעלו?

  • שירותים פליליים נפוצים – עבודתו של עורך דין פלילי היא עבודה שיש בה הרבה מאוד משימות חשובות ומשמעותיות, וחלק גדול מהן לא זול. הבסיס של כל עבודת עורך דין, ועורכי דין פליליים כחלק מכך, הוא הייעוץ המשפטי הבסיסי. עוד שירותים בסיסיים כוללים ניסוח חוות דעת משפטיות, כתיבת מכתבי התראה, הכנות תצהירים – וכל זה עוד לפני שאנחנו מגיעים להליכי המשפט עצמם. מרגע שבו התחלנו להתעסק עם הליכי המשפט, העבודות הקשורות לעורך הדין הפלילי יכולות להיות כל דבר משחרור בערבות ועד ישיבות, דיונים, טיעונים וערעורים. לכל אחד מהדברים שציינו, כמובן, יש מחיר.

עורך דין פלילי

  • כמה כל זה עולה לנו? מחירי הבסיס לשירותי עורך הדין הפלילי הם דינמיים בהתאם לסוג השירות. עבור התייעצות רגילה ללא מסמכים, נשלם סכום של 541 ₪. אם נרצה לבצע גם בדיקת מסמכים, המחיר יקפוץ ל-907 ₪. עבור חוות דעת משפטית בכתב נשלם מחיר זהה. שחרור בערבות בבית משפט השלום יעלה לנו כ-629 ₪. כתבי אישום פליליים עולים לנו 1,152 עבור אישום של חטא, ו-1,599 עבור אישום של עוון. עבור שלב הטיעונים נשלם סכום של 2,670 ₪. ערעורים שונים בדרך כלל עולים לנו יותר כסף, כאשר ערעור למחוזי עולה לנו 1,670 ₪, ואילו ערעור לבית המשפט לעליון עולה 3,553 ₪.

עורכי דין פליליים איכותיים הם אולי לא זולים – אך מדובר בשירות החשוב ביותר בחיים שלכם

עורך דין פלילי איכותי הוא בעל מקצוע הכרחי במצב שבו אנחנו נאשמים ועומדים בפני עונשי מאסר כאלה ואחרים. אסור לנו להתפשר על פחות מהטוב ביותר – גם אם הייצוג המשפטי לא יהיה זול. מדובר, בסופו של דבר, באחד החלקים החשובים ביותר בחיים שלנו עד אותו רגע, אם לא החשוב בהם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן